וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת חשבון עם התקשורת, רגעי חרדה וחלומות על היורו: רומניה בעננים

יורדנסקו שחשש מהפסד טכני בעקבות עצירת המשחק מול קוסובו טוען כי "אפשר להעפיל עם החבר'ה האלה, יש להם נשמה", סטנצ'ו תיאר את הרגעים המוזרים בחדר ההלבשה, מורוצאן זעם: "אחרי ישראל אמרו שאנחנו חלשים, אז נעפיל ליורו כנבחרת חלשה"

תקצירי מוקדמות היורו מיום שלישי, 12/9/ספורט1

הסטטוס-קוו בבית ט' של מוקדמות היורו נשמר אמש. בעוד נבחרת ישראל חיכתה עד תוספת הזמן כדי להשיג 0:1 על בלארוס, גם רומניה התקשתה בביתה מול קוסובו לפני שניצחה 0:2 ושמרה על המקום השני. המשחק נעצר לכ-50 דקות בעקבות שירי נאצה ושלטים פוליטיים שהניפו האוהדים הרומנים נגד היריבה, אך לבסוף חודש והושלם.

"כל הכבוד לשחקנים, הם היו נהדרים והראו אופי", סיכם המאמן אדי יורדנסקו. "השחקנים הללו מוכיחים שהם מסוגלים להתמודד עם רגעים קשים. כל מה שקורה בנבחרת לא קל לעיכול, אבל יש פה שחקנים עם אופי ונשמה. זה ניצחון צודק ואנחנו ממשיכים קדימה עם הרבה ביטחון. יש דברים שצריך לשפר, אבל שלוש נקודות זה חשוב. אפשר להעפיל עם החבר'ה האלה ליורו. זה היה קטסטרופה אם היינו סופגים הפסד טכני, אני תמיד מבקש מהאוהדים שלנו להתעסק בעידוד הנבחרת בלבד".

גם הקפטן ניקולה סטנצ'ו התייחס לתקריות הקשות שכמעט גרמו לביטול המשחק: "זה היה מוזר, נשארנו בחדר ההלבשה זמן רב ולא אמרו לנו כלום, לא ידענו אם להתחמם או לא. אני שמח שלבסוף זה נגמר וניצחנו. ביקשתי מהחברים שלי לנבחרת להיות רגועים. נגד ישראל היינו לחוצים עם הכדור".

אולימפיו מורוצאן סגר חשבון עם התקשורת הרומנית: "כולם מבקרים אותנו וחושבים שאנחנו חלשים. שיחקנו רע מול ישראל, אז אומרים שאנחנו חלשים. בסדר גמור. אנחנו רוצים להעפיל ליורו כנבחרת חלשה אם ככה".

שחקני נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
גם לרומנים זה הלך קשה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

יאניס חאג'י הוסיף: "זה היה ערב מיוחד, שלטנו מהרגע הראשון עד האחרון. ניסינו להישאר ביחד, לכולם היה ברור שאסור לישות טעויות וזה עבד. ידענו שנצטרך להיות סבלניים. עשינו עוד צעד, אבל עוד לא הגענו למטרה. נצטרך להשיג שש נקודות באוקטובר ואז נדבר.

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: קניקובסקי סידר לישראל 0:1 דרמטי על בלארוס

לכתבה המלאה

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

המשך הקמפיין של נבחרת רומניה

  • בלארוס - רומניה, 12 באוקטובר
  • רומניה - אנדורה, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • רומניה - שוויץ, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully