וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'וקוביץ' מירר בבכי לצד נבחרת הכדורסל בקבלת הפנים בסרביה

עשרות אלפים הריעו בבלגרד לטניסאי שזכה באליפות ארה"ב הפתוחה ולסגנית האלופה במונדובאסקט. הטניסאי שיתף בחגיגה את הכדורסלן שאיבד כליה: "הגשמת חלום, לא חוויתי דבר כזה"

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העם הסרבי כולו נשא עיניים לעבר שני גמרים גדולים ביום ראשון, אך רק אחד סיפק להם סיבה לשמוח. נובאק ג'וקוביץ' הבטיח את זכייתו ה-24 בגרנד סלאם שהביס את דניל מדבדב בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, בעוד שעות קודם לכן בפיליפינים נכנעה נבחרת הכדורסל לגרמניה בגמר אליפות העולם. בסרביה בכל זאת החליטו לחגוג את מדליית הכסף, והערב (שלישי) בבירה בלגרד קיימו קבלת פנים חגיגית להם ולטניסאי האגדי.

עשרות אלפי סרבים הגיעו לאירוע בעיר הבירה בלגרד, כאשר גיבורי נבחרת הכדורסל וג'וקוביץ' יצאו אליהם ממרפסת מפורסמת בעיר. הטניסאי התרגש מקבלת הפנים ומירר בבכי בזרועותיהם של חבריו מהכדורסל.

"אני מודה לכדורסלנים שקיבלו אותי להיות חלק מהחגיגה שלהם", אמר ג'וקוביץ', "זו הגשמת חלום ילדות, בצעירותי אני הייתי בקהל וחגגתי את המדליות של הנבחרות שייצגו אותנו. הייתי על המרפסת כמה פעמים, אך דבר כזה מעולם לא חוויתי".

ממרר בבכי: ג'וקוביץ' לצד נבחרת הכדורסל

מרגש: ג'וקוביץ' ובורישה סימאניץ'

במוקד החגיגות עמד גם בורישה סימאניץ', שחקן הנבחרת שנפצע במהלך אליפות העולם ואיבד כליה. סימאניץ' הגיע לחגיגות, וג'וקוביץ' במהלך נאומו חיבק ונישק אות. "אתה גיבור האומה", אמר הטניסאי, לפני ששר יחד עם הקהל המשולהב "בורישה, בורישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully