וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה צרך תוסף תזונה מבלי שיובנטוס תדע, הקבוצה רוצה לשחררו

הצרפתי שהושעה לאחר שנמצאו בדמו רמות גבוהות של טסטוסטרון קיבל את החומר מרופא בארה"ב, מבלי לתאם עם הצוות הרפואי במועדון

תקציר: יובנטוס - אודינזה 0:3/ספורט1

התפתחות חדשה בפרשת פול פוגבה, שאתמול (שני) הושעה על ידי הסוכנות למלחמה בסמים בספורט באיטליה לאחר שנמצאו בדמו רמות גבוהות של טסטוסטרון. לפי דיווח ב"גאזטה" האיטלקי קשר יובנטוס הכניס את החומר לגופו באמצעות תוסף תזונה שרכש בארצות הברית. את התוסף הוא קיבל מחברו, רופא שגר במדינה.

הבעיה מבחינתו של פוגבה היא שהצריכה של תוסף התזונה נעשה מבלי לתאם עם הצוות הרפואי של יובנטוס, שהיה יכול להתריע לו כי החומר אסור לשימוש לספורטאים באיטליה. החוקים בארה"ב בנוגע לחומרים אסורים מקלים יותר בהשוואה לארץ המגף, ואם הצרפתי יודה בכך שצרך את החומר במודע ומבלי לעדכן את קבוצתו - לגברת הזקנה תהיה אפשרות להשתחרר מחוזהו.

הגברת הזקנה בהחלט חושבת על פרידה חד צדדית מפוגבה, זאת משום שהיא יודעת שאף אחד במועדון לא היה מודע למעשה שלו. מאז שחזר לביאנקונרי פוגבה היה בעיקר פצוע ומיעט לשחק, כאשר לשלוש השנים הקרובות הוא חתום על חוזה של 8 מיליון יורו לעונה ו-2 מיליון נוספים בבונוסים.

פול פוגבה יובנטוס. GettyImages
סוף הדרך ביובנטוס? פוגבה/GettyImages

פוגבה כבר החל לרצות את השעייתו כבר היום בכך שלא היה יכול לקחת חלק באימון. יש לציין כי גם אם פוגבה יצליח להוכיח שלא צרך את החומר בצורה מכוונת, הוא עדיין יוכל להיענש בהרחקה ממושכת מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully