וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומרים אסורים נמצאו בדמו של פול פוגבה, שהושעה מכל פעילות

צרות בצרורות: רמות גבוהות של טסטוסטרון התגלו בבדיקת הסמים של הקשר. אם ייכשל בבדיקה נוספת, עלול להיות מושעה ל-2-4 שנים

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

התקופה הקשה של פול פוגבה נמשכת. לפי דיווחים באיטליה היום (שני), קשר יובנטוס כשל בבדיקות סמים ועלול להיות מורחק לתקופה של 2-4 שנים מהמגרשים. בדמו של השחקן נמצאו רמות גבוהות של טסטוסטרון וכעת עליו לשלוח בדיקה נוספת בשלושת הימים הקרובים, אחרת יעמוד לדין ויספוג עונש כבד. עוד קודם לכן, החליטה הסוכנות למלחמה בסמים בספורט באיטליה להשעות אותו מכל פעילות, עד שיתבהר מצבו. לפי דיווחים באיטליה, פוגבה יחמיץ מספר משחקים שכן גם יובנטוס רוצה לנקוט במשנה זהירות בעניינו.

הבדיקה נערכה לאחר ה-0:3 של יובנטוס על אודינזה לפני כשלושה שבועות, במשחק בו פוגבה ישב על הספסל למשך 90 דקות. הקאמבק שלו במדי הגברת הזקנה לא הלך כמתוכנן בעונה שעברה, כשהקשר הצרפתי שיחק רק 10 פעמים, והעונה הוא כבר הספיק לשוב מהפציעה ואף לעלות במחזור האחרון לדקות ראשונות, בתקווה לשוב להיות בורג מרכזי בקבוצת הפאר האיטלקית כפי שהיה לפני פחות מ-10 שנים - אולם ההסתבכות האחרונה עלולה לשנות גם את התכניות הללו.

אמש התראיין השחקן לרשת "אל ג'זירה" והודה כי המשבר המשפחתי כמעט גרם לו לפרוש מכדורגל: "כסף משנה אנשים, זה יכול לפרק משפחה וליצור מלחמה. לעתים חשבתי לעצמי 'אני לא רוצה יותר את הכסף הזה. לא רוצה לשחק יותר, רק רוצה סביבה שתאהב אותי'".

פול פוגבה יובנטוס. GettyImages
התקופה הקשה נמשכת. פוגבה/GettyImages

עוד בכדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פוגבה הוסיף ואמר באותו ריאיון: "המחשבות האלה גרמו לי לחשוב על פרישה. כדורגל הוא מאוד יפה, אבל אכזרי. אתה יכול לעשות משהו גדול, ולמחרת אתה אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully