וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה הודה: "הייתי קרוב מאוד לפרוש מכדורגל"

הקשר הצרפתי של יובנטוס סיפר כי המשבר המשפחתי גרם לו לרצות לעצור את הקריירה: "זה ספורט אכזרי. כסף משנה אנשים, מפרק משפחות ויוצר מלחמה"

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

השנים האחרונות בקריירה של פול פוגבה, פעם ילד הפלא של הכדורגל הצרפתי בפרט והאירופי בכלל, היו לא פשוטות. פציעות רבות, יכולת דלה במיוחד במדי מנצ'סטר יונייטד והקונטרסטיות מרמת המשחק בפרמיירליג ליכולת הנהדרת אותה הציג במדי נבחרת צרפת, הפכו את הקשר המוכשר לשם לעג בכל הנוגע לציפיות הגדולות שהיו ממנו.

הקאמבק שלו לארץ המגף והחזרה למדי יובנטוס, שם פרח לפני ששב לשדים האדומים, היה נראה כמו מהלך לגיטימי לכל הדעות. אלא שאז, פוגבה המשיך להוכיח שהוא כבר לא הסופרסטאר שכולם ציפו שיהיה, ועם פציעות רבות ולא מעט בעיות משמעת, כמו למשל שבזמן פציעה הלך לגלוש סקי, שינו גם את דעת הקהל של הביאנקונרי שכל כך אהבו אותו בקדנציה הראשונה. התפנית העיקרית בעלילה התרחשה במהלך השנה שעברה, כשאחיו של פוגבה, מתיאס, הואשם ונעצר למשך שלושה חודשים כשלכאורה ניסה לסחוט 11 מיליון ליש"ט מאחיו.

בראיון לרשת "אל גז'ירה", הודה פוגבה כי המשבר המשפחתי כמעט גרם לו לפרוש מכדורגל: "כסף משנה אנשים, זה יכול לפרק משפחה וליצור מלחמה. לעתים חשבתי לעצמי 'אני לא רוצה יותר את הכסף הזה. לא רוצה לשחק יותר, רק רוצה סביבה שתאהב אותי'. המחשבות האלה גרמו לי לחשוב על פרישה. כדורגל הוא מאוד יפה, אבל אכזרי. אתה יכול לעשות משהו גדול, ולמחרת אתה אף אחד".

עוד בכדורגל עולמי

פול פוגבה, מתיאס פוגבה. Dan Mullan, GettyImages
"כסף יכול לפרק משפחה". פוגבה עם אחיו מתיאס/GettyImages, Dan Mullan

הקאמבק שלו במדי הגברת הזקנה לא הלך כמתוכנן בעונה שעברה, כשהקשר הצרפתי שיחק רק 10 פעמים, והעונה הוא כבר הספיק לשוב מהפציעה ואף לעלות במחזור האחרון לדקות ראשונות, בתקווה לשוב להיות בורג מרכזי בקבוצת הפאר האיטלקית כפי שהיה לפני פחות מ-10 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully