וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווים לראות את הילדים לובשים את החולצות שהבאנו להם בטדי"

שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, דן עזריה, יובל אשכנזי וגידי קאניוק הגיעו לבית החולים לילדים "ספרא" כדי לשמח ולחזק את הילדים שמאושפזים שם ואת משפחותיהם

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שבית"ר ירושלים שימחה 550 משפחות כחלק משבוע הקהילה של המועדון, היום (שלישי) הגיעו אוראל דגני, דן עזריה, יובל אשכנזי וגידי קאניוק למתחם הרפואי שיבא בתל השומר כדי לשמח ילדים שמאושפזים בבית החולים.

שחקני הקבוצה יצאו לבית החולים לאחר אימון הבוקר על מנת לשמח ולחזק ילדים המאושפזים שם ואת בני משפחותיהם. השחקנים, שלוו על ידי צוות של בית החולים, קיבלו סקירה על הנעשה מבחינה רפואית, עברו בין המחלקות, הצטלמו עם כל הילדים הנרגשים והמשפחות, והעלו חיוכים ורגעי נחת לסובבים. השחקנים הביאו איתם עשרות מתנות הכוללות חולצות, צעיפים ועוד מוצרים של המועדון, וחילקו אותם לילדים היקרים.

שחקני בית"ר ירושלים משמחים ילדים בבית החולים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מצווה גדולה. שחקני בית"ר ירושלים בבית החולים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אוראל דגני אמר לאחר הביקור: "אין ספק שיש עצב מאוד גדול לראות את הילדים נאבקים כאן, ואת בני המשפחות המודאגים, אבל פגשנו אנשים מדהימים, עם כוחות ועם רצון להיאחז בדברים החיוביים. שמחנו להיות כאן ולעזור להם קצת, ואני מקווה שהם יסיימו את השהות שלהם כאן כמה שיותר מהר, ויחזרו אל הבית שלהם".

גידי קאניוק סיפר: "אנחנו מאוד שמחים שבהמהלך הפגרה יצא לנו לתרום לקהילה לא מעט ומקווים שזה גם יימשך לאורך העונה כולה. הילדים שפגשנו היום מדהימים והלוואי והיינו יכולים לעשות יותר עבורם. כמובן שנשמח להיות בקשר עם כל ילד שירצה חיזוק ואף להביא אותו אלינו לבית וגן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בית"ר ירושלים משמחים ילדים בבית החולים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"זכות גדולה"/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

דן עזריה התרגש גם הוא מהביקור והוסיף: "יש לנו זכות מאוד גדולה להיות כאן ולהפיג לרגע את הכאב ואת הדאגה. צריך להגיד מעבר לילדים כל הכבוד לצוות הרפואי שדואג פה במסירות ובאהבה לילדים, ומהסיפורים ששמענו, מנסים לעזור לשהות שלהם להיות כאן יותר קלה. מאחל לילדים בריאות איתנה, חג שמח ושנה טובה לכולם".

יובל אשכנזי סיכם: "אחרי שאתמול היתה לנו את הזכות לעזור למשפחות נזקקות, היום הגענו וראינו ילדים גיבורים, והורים עוד יותר חזקים. זאת זכות אדירה לעשות את המעשים הטובים האלה, לראות את החיוכים של הילדים, וכמובן שנמשיך לעשות כמה שיותר דברים למען הקהילה ולמען מי שצריך. הביקור פה היה עמוס ברגשות, אבל גם עם הרבה מאוד סיפוק. מקווה שנראה את הילדים לובשים את החולצות שהבאנו להם במשחקים בטדי ובכל האצטדיונים. מאחל מפה שנה טובה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully