וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

550 משפחות מחייכות בזכות אוהדי בית"ר ירושלים

11.9.2023 / 14:00

בשיתוף עמותת סח"י, הקבוצה גייסה את האוהדים כדי לעזור בתרומה לחג כחלק משבוע הקהילה של המועדון. אברמוב: "זכות אדירה שלנו להיות חלק מהפרויקט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

במסגרת אירועי ראש השנה ותחילת השנה החדשה, מנצלת בית"ר ירושלים את פגרת הליגה למעשים למען הקהילה שלנו. במהלך השבוע האחרון רתם המועדון את האוהדים על מנת להפיק כמה שיותר סלי מזון עבור משפחות נזקקות, כשהיעד הראשוני עמד על 200 חבילות עליהן התחייב המועדון במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת סח"י (סיירת חסד ייחודית).

לשמחתנו הרבה, אוהדי הקבוצה נרתמו והעמידו את התרומות על רף הרבה יותר גבוה. למעלה מ-550 חבילות נתרמו על ידי האוהדים, שפתחו את הכיס ואת הלב למען המטרה המשותפת והעמידו אותו על כמעט פי שלושה מהיעד המקורי.

היום, רגע אחרי החזרה מהחופשה הקצרה ולפני האימון, הגיעו שחקני הקבוצה, ביחד עם שחקני מחלקת הנוער, שחקניות מחלקת הנשים (צעירות ובוגרות) ומספר אוהדי הקבוצה מארגון "לה פמיליה" אל מתחם האימונים בבית וגן, על מנת לארוז את החבילות אשר צריכות להגיע ליעדן לפני החג.

סיירות החסד של ארגון סח"י מורכבות מנערים ונערות בגילאי 13-18. חברי וחברות הסיירת מתכנסים מדי שבוע ליום איסוף מזון וליום חלוקה, כלומר, מקדישים מזמנם כיומיים בשבוע לנתינה לאחר. בין הפעילויות, הם מוצאים זמן למפגשי תוכן, בהם הם משוחחים על משמעות פעילות הנתינה והשפעתה על עולמם האישי ועל הקהילה.

שחקן בית"ר ירושלים דוד חוג'ה מחלק מזון. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דוד חוג'ה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
שחקן בית"ר ירושלים דור מיכה מחלק מזון. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דור מיכה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הבעלים ברק אברמוב התייחס לתרומה: "בית"ר ירושלים היא הקהילה, והקהילה היא בית"ר ירושלים. יש לנו זכות אדירה להרים אירוע כזה למען מי שידו אינה משגת. אני מודה לכל אוהד ואוהד שהחליט לקחת חלק במיזם הזה וגרם לעוד משפחה להגיע אל שולחן החג בצורה מכובדת. יש לנו עוד הרבה עבודה בקהילה ונמשיך לעשות אותה ולשמש דוגמה בנושא".

קפטן הקבוצה אופיר קריאף, שהגיע לאריזות, אמר: "אנחנו גאים ושמחים להיות חלק מהאירוע המדהים הזה, ונרגשים מכך שהאוהדים נרתמו בכל הכוח לעזור. בית"ר היא קהילה מדהימה, גם ביציע וגם מחוצה לו. יש פה אוירה מיוחדת, וזאת זכות אדירה ולדעת שכל מוצר שנכנס לאריזה ישמח משפחה בחג".

קפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף בחלוקת סלי מזון. בית"ר ירושלים, GettyImages
אופיר קריאף/GettyImages, בית"ר ירושלים
חלוקת סלי מזון של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
550 משפחות מחייכות בזכות בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
חלוקת סלי מזון של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
סלי המזון שחילקה בית"ר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

קריאף התייחס גם למשחק מול הפועל חדרה ואמר: "יצאנו לפגרה עם ניצחון, שמילא אותנו בשמחה וכמובן שגם את הקהל. אבל הדרך רק התחילה. יש לנו משחק מול חדרה, שיכול לעזור לנו לצמצם עוד את הפער, ויותר מכך, לצאת מהמינוס ולהמשיך את המומנטום. אני קורא לקהל שלנו להגיע בכל הכוח לבלומפילד ולתת לנו את הגב במשחק החשוב הזה".

הבוקר ביקרו ירדן שועה, דור מיכה ובן ביטון באירוע של המשטרה הצבאית שהתקיים בחולון ומחר יגיעו מספר שחקנים אל בית החולים "ספרא" לילדים, על מנת לבקר, להצטלם ולחלק שי לחג. ביום רביעי יקיים המועדון הרמת כוסית בהשתתפות ראש העיר, משה ליאון ובעלי המועדון, ברק אברמוב. לאחר מכן, בשעות הערב, יתקיים ערב מיוחד וייחודי להורי מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully