וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוגבה לא רצה לעבור על החוק". יובנטוס? "תוכל רק להרוויח מזה"

הסוכנת של הקשר בתגובה ראשונה אחרי שהושעה מכל פעילות בשל חומרים אסורים שנמצאו בדמו. באיטליה טוענים: יובה "מרוצה" מההזדמנות שקיבלה להיפטר מהעול הכלכלי שכרוך בהשארתו

תקציר: יובנטוס - אודינזה 0:3/ספורט1

איטליה סוערת בעקבות השעייתו של פול פוגבה בחשד לשימוש בחומרים אסורים. אתמול (שני) התברר שקשר יובנטוס כשל בבדיקות סמים אחרי שנמצאו בדמו רמות גבוהות של טסטוסטורון. פוגבה שלח דגימת דם נוספת בתקווה שהיא תוכיח שנפלה טעות ושהוא למעשה חף מפשע, אבל אם גם הבדיקה השנייה לא תהיה תקינה, הוא עלול לספוג עונש חמור של השעיה מכדורגל ל-4 שנים.

עוד קודם לכן, החליטה הסוכנות למלחמה בסמים בספורט באיטליה להשעות אותו מכל פציעות עד שיתבהר מצבו.

אמש הגיבה הסוכנת של פוגבה רפאלה פימיינטה להתפתחויות הדרמטיות, וטענה ש"אנחנו ממתינים לתוצאות של הדגימה הנוספת ועד אז לא יכולים להגיב ולומר דבר. הדבר היחיד שאפשר לומר בוודאות הוא שפול מעולם לא התכוון או רצה לעבור על החוקים".

כך או כך, יובנטוס ממתינה אף היא להתפתחויות, ובאיטליה משוכענעים שהיא דווקא לא בהכרח בצד של פוגבה בסיפור. "פוגבה שיחק רק ב-12 משחקים מאז שהוא חזר ליובנטוס, ואמור להרוויח 8 מיליון יורו בכל שנה עד 2026. החוזה שלו חונק את יובנטוס, כי התרומה שלו למועדון אפסית", ציינו. "משוגע ככל שזה יישמע, בדיקת הסמים החיובית שלו היא התרחיש הכי טוב שיובנטוס הייתה יכולה לחשוב עליו. עכשיו היא תוכל להיפטר בקלות מההוצאות הכבדות עליו".

פול פוגבה יובנטוס. GettyImages
איזו נפילה. פוגבה/GettyImages

הבדיקה המדוברת נערכה לאחר ה-0:3 של יובנטוס על אודינזה לפני כשלושה שבועות, במשחק בו פוגבה ישב על הספסל למשך 90 דקות.

אמש התראיין השחקן לרשת "אל ג'זירה" והודה כי המשבר המשפחתי כמעט גרם לו לפרוש מכדורגל: "כסף משנה אנשים, זה יכול לפרק משפחה וליצור מלחמה. לעתים חשבתי לעצמי 'אני לא רוצה יותר את הכסף הזה. לא רוצה לשחק יותר, רק רוצה סביבה שתאהב אותי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully