וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון רוצה לשחק בפריז 2024, מנסה לגייס כוכבי על אחרים

ב"אתלטיק" פורסם שג'יימס חשב לחזור לנבחרת ארצות הברית עוד לפני כישלון המונדובאסקט, ושוחח בין השאר עם קרי ודוראנט

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בימים שאחרי המפלה של נבחרת ארצות הברית בגביע העולם זה נותר בגדר תעלומה, אבל כעת מסתמן שזו תהיה עובדה מוגמרת: כתב ה-NBA הבכיר שאמס צ'ראניה דיווח היום (שני) שלברון ג'יימס מתכנן לחזור ללבוש את המדים הלאומיים בטורניר האולימפי בשנה הבאה, ואף התחיל כבר לגייס כוכבי על נוספים.

ב"אתלטיק" טוענים שג'יימס שוחח עם סטף קרי, קווין דוראנט, אנתוני דייויס, ג'ייסון טייטום ודריימונד גרין. עוד נכתב בדיווח כי ללא קשר למאמציו של לברון, דווין בוקר, דמיאן לילארד, דיארון פוקס וקיירי אירווינג הביעו עניין רציני בהשתתפות במשחקי פריז 2024.

באופן מפתיע מעט, מתברר שג'יימס החל לפעול בנושא עוד הרבה לפני המונדובאסקט שבו כשלה ארצות הברית וסיימה ללא מדליה בפעם השנייה ברציפות, דבר שלא קרה מאז 1970. אם כן, הרצון של כוכב לוס אנג'לס לייקרס לשחק בנבחרת עוד קיץ אחד נוצר ללא קשר להפסד או ניצחון אמריקאי בגביע העולם.

לברון ג'יימס שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
לברון ג'יימס עשוי לחזור לנבחרת ארצות הברית בפריז 2024/רויטרס

לברון שיחגוג 39 בדצמבר ייצג את מדינתו שלוש פעמים במשחקים האולימפיים וזכה פעמיים במדליית הזהב, אך לא שיחק בנבחרת מאז לונדון 2012. דוראנט יהיה בן 35 בקיץ הבא וזכה בזהב בכל אחת משלוש הופעות בטורניר האולימפי, כולל ב-2021 כשהיה השחקן המצטיין של ארצות הברית בה שיחקו גם טייטום, לילארד וגרין. "המלך" ו-KD, כך לפי הדיווח, רואים בפריז 2024 הזדמנות ל"ריקוד אחרון" במדים הלאומיים.

בנוסף צוין כי המנהל המקצועי של הנבחרת, גרנט היל, מודע לכוונתו של ג'יימס, אבל במקביל הושם דגש על כך שגם אחרי שארצות הברית סיימה רק שביעית בגביע העולם ב-2019, כוכבים רבים - כולל לברון - הביעו נכונות לשחק בטוקיו 2020 אך בסופו של דבר רק דוראנט עשה זאת, כך שהדברים יכולים בהחלט להשתנות עד יולי הבא.

עוד בוואלה!

הרמז המקדים של לברון ג'יימס על חזרה אפשרית לנבחרת ארה"ב

לכתבה המלאה

עוד על נבחרת ארצות הברית

בארה"ב מתכחשים למציאות: "גרמניה אלופת עולם? שתנצח את דנבר"
בארצות הברית סימנו את הסיבה העיקרית לכישלון נוסף בפיב"א
העיניים לפריז 2024: נבחרות ארה"ב וצרפת נאבקות על ג'ואל אמביד

מעבר לכך, ב"אתלטיק" הזכירו שההכנות לטורניר ייפתחו כחודש לפני תחילת המשחקים ב-26 ביולי 2024, כך ששחקנים שקבוצותיהם יגיעו רחוק בפלייאוף ייאלצו להתמודד עם עומס גדול אם יתחייבו לנבחרת, כאשר לברון, קרי, דוראנט ודייויס התמודדו כולם עם פציעות משמעותיות בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully