וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף, אתגר, חוויה: דן גלזר לקראת החלטה אם לחתום בכרתים

11.9.2023 / 8:30

הקבוצה היוונית מציעה לקשר שכר נמוך מזה שהרוויח במכבי תל אביב, אבל ההתנסות בחו"ל עם אופק להתקדמות בהמשך קורצת, ועשויה להוות שיקול מכריע. בינתיים הוא מוצף בהודעות מאוהדים שמבקשים ממנו לשקול בשנית את העזיבה, אבל הזמן כבר דוחק

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

דן גלזר יפגש בצהריים עם הנהלת אופי כרתים לקראת החתימה הצפויה במועדון. כפי שנחשף כאן אתמול (ראשון), המריא קשר מכבי תל אביב אתמול בצהריים לאי היווני במטרה לחתום בקבוצה הממוקמת שנייה בטבלה.

גלזר הספיק אתמול לערוך סיור במתקני הקבוצה והיום הוא יבקר באיצטדיון. בצהריים הוא כאמור צריך לשבת עם ההנהלה ולעבור על החוזה שהוצע לו לשנתיים. לגלזר אין יותר מדי זמן להחליט ואין לו מקום להתמהמהות ארוכה, מאחר שהחלון ביוון נסגר היום. עם פרסום הידיעה אתמול על כך שנחת בכרתים כדי לחתום בקבוצה המקומית, קיבל גלזר עשרות הודעות מאוהדי מכבי תל אביב שביקשו ממנו לחשוב בשנית על עזיבת המועדון. אף שלא נספר על ידי רובי קין, אוהדים רבים לא שוכחים את התקופות היפות של גלזר במועדון ולא רוצים שהוא ייפרד ממכבי תל אביב.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
דילמה קשה. גלזר/אריאל שלום

החוזה שהוצע לקשר האחורי הוא לשנתיים, כך שאם הוא חותם עליו אין למכבי תל אביב אפשרות להחזיר אותו לשורותיה בסוף העונה. כך או אחרת, גלזר יחליט על עתידו בצהריים בתום הפגישה עם ההנהלה. במועדון רואים בו שחקן שיכול לסייע להם במטרות להשתייך העונה לצמרת הגבוהה, אבל גלזר גם יודע שהוא מוותר על חוזה של 350 אלף יורו נטו במכבי תל אביב והולך לחתום על חוזה נמוך מכך.

מצד שני, הוא יוצא לחוויה חדשה, אתגר לשחק בחו"ל ושאיפות להתקדם בהמשך כשהוא תיכף בן 27 למועדון גדול אפילו יותר ביוון.

השחקן שנמצא בכרתים עם סוכנו אבי נמני, יקבל בהמשך היום את ההחלטה ביחד עם רעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully