וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר המריא ליוון כדי לחתום באופי כרתים

10.9.2023 / 17:25

קשר מכבי תל אביב, שהבין כי הוא לא בתוכניות של רובי קין, צפוי להמשיך את הקריירה בקבוצה שניצבת במקום השני בליגה היוונית

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לייצא שחקנים לחו"ל וצפויה להיפרד כעת מקשרה דן גלזר, שהמריא ליוון כדי לחתום באופי כרתים לפני סיום חלון ההעברות מחר (שני). הוא יהיה הישראלי השני העונה בליגה היוונית, אחרי בוריס קליימן שמגן על שערה של פאס יאנינה. בנוסף אליהם, דורון ליידנר הפצוע משתייך לאולימפיאקוס.

גלזר, שיחגוג בעוד שבוע וחצי את יום הולדתו ה-27 ומסיים חוזה במכבי תל אביב בתום העונה, היה משוכנע שזמנו יגיע גם אצל רובי קין והוא היה יחסית חזק למרות שלא שיחק, אבל העובדה שבמשחק מול הפועל חדרה ישב ביציע אפילו שאייל גולסה ודור פרץ לא היו בסגל בשל סיבות בריאותיות, גרמה לו להחליט שהוא לא רוצה להישאר.

אופי כרתים סיימה את העונה הקודמת במקום השביעי בליגה היוונית ואת העונה הזו החלה עם שני ניצחונות בשלושה משחקים שמציבים אותה כרגע כסגנית של המוליכה המושלמת אולימפיאקוס. את הקבוצה מאמן הליטאי ולדאס דמבראוסקס שהדריך לפני כן את היידוק ספליט ולודוגורץ.

שחקן מכבי תל אביב, דן גלזר. דני מרון
נודד ליוון. דן גלזר/דני מרון

גלזר גדל במכבי תל אביב, ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת באוגוסט 2014 ולאחר מכן יצא להשאלות בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית ובמכבי נתניה. בקיץ 2018 שב למועדון נעוריו, תפס בהדרגה מקום בהרכב, זומן לסגל הנבחרת ובסיום 2019/20 אף נבחר לשחקן העונה אחרי אליפות שנייה ברציפות עם מכבי תל אביב. עונה לאחר מכן זכה איתה גם בגביע המדינה.

ב-194 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות כבש שני שערים ובישל עוד שישה, כאשר בנבחרת ערך 17 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully