וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה כפולה: "פליק פוטר ואלופי העולם, יום מושלם להיות גרמני"

בתקשורת והרשתות החברתיות בגרמניה התייחסו לעיתוי הפיטורים של המאמן הלאומי דקה אחרי הזכייה של נבחרת הכדורסל: "היו צריכים לקבל את אור הזרקורים". האוהדים דורשים: "הרברט צריך לאמן גם בכדורגל, שייצגו אותנו ביורו 2024"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

נבחרת גרמניה עשתה הערב (ראשון) היסטוריה כשזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות העולם בכדורסל. המאנשאפט ניצחו בתום גמר צמוד במיוחד 77:83 את נבחרת סרביה, בגמר הראשון אי פעם של הנבחרת הגרמנית. במקביל לזכייה במדליית הזהב, בתקשורת הגרמנית התעסקו הרבה בפיטוריו של האנזי פליק, מאמן נבחרת גרמניה בכדורגל, אשר תארח את יורו 2024 בקיץ הקרוב, אך לא שכחו גם להתייחס לאלופי העולם שלהם.

קולין מילר, כתב ה"מירור", התייחס לאירוניה של פיטורי פליק לצד הזכייה של נבחרת הכדורסל: "זה מדהים כיצד בהתאחדות הגרמנית הצליחו להתאפק להכריז על פיטוריו של האנזי פליק כמעט דקה עד להצלחה ההיסטורית של האומה שלהם בגביע העולם בכדורסל. היה צריך לאפשר להישג הספורטיבי המדהים הזה את אור הזרקוקים באופן מלא".

כתב ה-NBA הצטרף לתדהמה על עיתוי ההודעה: "באותו יום בו נבחרת גרמניה, אלופת העולם 4 פעמים בכדורגל, מפטרת את המאמן הלאומי שלה, זה היום גם בו נבחרת הכדורסל הופכת לאלופת העולם בפעם הראשונה".

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים זכייה במונדובאסקט. רויטרס
יום חג גרמני. אלופי העולם בכדורסל/רויטרס

עמודי ומשתמשי טוויטר רבים התלהבו מהשמחה הכפולה של העם הגרמני: "בכדורגל - פליק פוטר, בכדורסל - אלופי העולם. זה יום מושלם להיות בו גרמני!". אחרים השוו בין השתיים והוסיפו: "אולי שווה לתת את המושכות לגורדון הרברט גם בכדורגל", ו-"נבחרת הכדורסל צריכה לייצג את גרמניה ביורו 2024".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אוהדים גרמנים רבים השתמשו בציטוט של נואה ליילס, האצן האמריקאי שהתייחס לכך שנבחרת ארצות הברית בכדורסל מחשיבה את עצמה כ"אלופת העולם", וכתבו: "אלופי העולם במה? בארצות הברית? בגרמניה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully