וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בסרביה: "השופטים הכריעו מי תזכה, לאנשים האלה אין עיניים?"

בתקשורת מהמדינה של מדליסטית הכסף רתחו על השיפוט בגמר אליפות העולם: "שוד ברוטלי במנילה, השחקנים הגרמנים מרביצים ואין התייחסות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

את גמר אליפות העולם 2023 סרביה סיימה לצערה בצד הלא נכון של ההיסטוריה. הנבחרת מהבלקן רצתה לזכות בזהב לראשונה כמדינה עצמאית ולא כחלק מיוגוסלביה, אך נכנעה היום (ראשון) 83:77 לגרמניה שמצידה חגגה זכייה ראשונה בתולדותיה.

הסרבים הגיעו מלאי ביטחון אחרי התצוגה המרשימה מול קנדה בחצי הגמר, אך לחבורה של סבטיסלב פשיץ' התוכניות השתבשו כבר בדקות הראשונות בעקבות הפציעה של אוגניין דובריץ'. השחקן שעבר הקיץ מהכוכב האדום בלגרד לווירטוס בולוניה נפצע כבר בדקות הראשונות, התקשה לדרוך על רגלו והיה זקוק לסיוע כדי לרדת לחדר ההלבשה. אל הפרקט הוא כבר לא חזר.

מעבר לפציעה המצערת, בסרביה ובמיוחד בתקשורת המקומית זעמו על צוות השיפוט בגמר. ב"קוריר", מהאתרים המובילים במדינה, הכותרת כלל לא ציינה את המילה גרמניה: "סרביה נשדדה בצורה ברוטלית. גיבורים, אנחנו גאים בכם. השופטים הכריעו מי תהיה אלופת העולם. השיפוט בגמר הוא סקנדל. זה היה שוד במנילה. האם לאנשים האלה אין עיניים או שהם לא רוצים להסתכל? יש מאבק על הפרקט, והשיפוט, איך נאמר בעדינות, מזעזע".

דיאן דוידובאץ, שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
סרביה תסתפק בכסף. דוידובאץ/רויטרס

בסרביה התיייחסו בעיקר לאירוע שהתרחש ברבע השלישי, אז נשרקה עבירה לחובת אלכסה אברמוביץ'. הכוכב הגרמני דניס שרודר עלה לשלשה, הניף קדימה את רגלו ופגע באברמוביץ', אך במקום לשרוק לעבירת תוקף החליטו השופטים לשרוק לעבירה נגד הסרבי. "השופטים מתווכחים בגמר. הגרמנים מרביצים לסרבים ואין התייחסות", הוסיפו ב"מונדו" הסרבי עוד במהלך הגמר המתסכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully