וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חוששת אחרי הבכורה המרירה של ספאלטי, שטען: "שיחקנו טוב"

אלופת אירופה שוב פישלה נגד צפון מקדוניה ואם היא לא תנצח ביום שלישי את נבחרת אוקראינה, היא עלולה להחמיץ טורניר גדול נוסף: "לא ישנתי בלילה", הודה המאמן

תקציר: צפון מקדוניה - איטליה 1:1/ספורט1

לפני כשנה וחצי הדהימה צפון מקדוניה את איטליה והותירה אותה מחוץ למונדיאל בקטאר. אמש (שבת) היא אמנם לא ניצחה את האזורי, אבל כן השיגה מולה שוויון דרמטי הודות לשער נפלא של אניס בארדי בכדור חופשי שקבע 1:1 והותיר את האזורי במקום השלישי בבית ג' במוקדמות היורו.

הייתה זו הבכורה של המאמן לוצ'אנו ספאלטי על הקווים בנבחרת איטליה, כשלושה שבועות אחרי שהחליף את רוברטו מאנצ'יני שבחר לעזוב לטובת הכסף הגדול של ערב הסעודית, אבל חיוך לא היה ניתן להוציא ממנו. "הוא בקושי חייך, הוא יודע שזו תוצאה רעה ושעכשיו הכל תלוי במשחק מול אוקראינה ביום שלישי", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט". איטליה תארח מחרתיים את אוקראינה בסן סירו כאשר לאוקראינה יתרון של שלוש נקודות בעוד לאזורי יש משחק חסר, כך שאיטליה תהיה חזק בתמונת העלייה ליורו אם תנצח - אבל הפסד ביתי יותיר אותה עם סיכוי מאוד נמוך להעפיל לאליפות אירופה ישירות משלב הבתים במוקדמות.

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
בכורה מאכזבת. ספאלטי/רויטרס

"אני חושב שהנבחרת שיחקה טוב", סיכם ספאלטי את הבכורה שלו כמאמן אלופת אירופה, "היריבה בקושי סיכנה אותנו, הצלחנו לרווח את המשחק והיו לנו המון אפשרויות לפגוע בהם. אנחנו נבחרת חזקה עם היסטוריה מפוארת, אומה שמייצרת כדורגלנים ללא הרף וזו הרמה שאנחנו חייבים לחזור להיות בה. יש לנו את כל מה שצריך כדי לחזור לרמה הזו. נעשה כמה שינויים לקראת המשחק נגד אוקראינה".

ספאלטי גם סיפר שלא הצליח לישון בלילה לפני משחקו הראשון: "אני תמיד ישן מעט, וזה היה טבעי לפני משחק כל כך מרגש שכל איטליה והאיטלקים ברחבי העולם מחכים לו".

מי שהעלה את איטליה ליתרון היה החלוץ והקפטן החדש צ'ירו אימובילה, שלא היה קשה לראות על פניו את האכזבה בסיום אחרי ערב אמוציונלי: "בכיתי כי זה היה רגע מאוד מרגש ומאחד, אבל בסופו של דבר הגענו להזדמנויות למרות כר הדשא הרע וכעת עלינו להיות מאוחדים יותר מתמיד ולעשות את הכל מחדש כדי לנצח ביום שלישי. ספגנו מהאיום היחיד למסגרת ולפנינו עוד המון עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully