וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מתסכלת לספאלטי כמאמן איטליה, אנגליה כבר לא מושלמת

הקפטן אימובילה נגח פנימה, אבל בארדי (81) השווה ל-1:1 עבור צפון מקדוניה בכדור חופשי. 1:1 לאנגלים מול אוקראינה, חמישייה לשבדיה

חגיגה אירופית, משחקי שבת במוקדמות היורו/ספורט1

משחקי מוקדמות יורו 2024 נמשכו היום (שבת) כשבמוקד בית ג' בו משחקות שתי פיינליסטיות היורו הקודם. אנגליה נפרדה מאוקראינה ב-1:1 בוורוצלאב שם האוקראינים מארחים, ואיטליה חיקתה אותה עם 1:1 בצפון מקדוניה. בבית ו' בלגיה ניצחה 0:1 את אזרבייג'אן בחוץ ושבדיה הביסה את אסטוניה 0:5 בטאלין.

קייל ווקר שחקן נבחרת אנגליה כובש מול נבחרת אוקראינה. רויטרס
שער ראשון במדים הלאומיים, בהופעה ה-77. ווקר/רויטרס

בית ג'

אוקראינה - אנגליה 1:1

אנגליה איבדה נקודות ראשונות בקמפיין, אבל לא אפשרה לאוקראינה להתקרב והיא נראית בדרך הבטוחה להעפלה. האוקראינים ימשיכו להיאבק באיטליה, אצלה הם יתארחו למשחק גורלי ביום שלישי. אנגליה החזיקה יותר בכדור, אבל דווקא אוקראינה כבשה ראשונה בדקה ה-26: המגן הימני יוכים קונופליה העביר רוחב למרכז הרחבה ואולכסנדר זינצ'נקו הגיע בתזמון מושלם כדי לנעוץ את הכדור ברשת. היתרון האוקראיני החזיק מעמד רבע שעה, עד שכדור עומק מבריק של הארי קיין מצא את קייל ווקר, שמקרוב הבקיע שער ראשון בנבחרת, בהופעה ה-77 שלו. המחצית השנייה הייתה מאוזנת עם יתרון קל לאנגלים, אבל שתי הנבחרות לא השיגו הכרעה.

צפון מקדוניה - איטליה 1:1

האזורי מתקשים דרך קבע מול צפון מקדוניה, וגם בבכורה של לוצ'אנו ספאלטי הסיפור לא היה שונה. באוקטובר 2016 צ'ירו אימובילה השלים שם מהפך דרמטי בתוספת הזמן וקבע 2:3, לאחר מכן היה 1:1 בטורינו ובשנה שעברה המקדונים הדהימו בחצי גמר פלייאוף המונדיאל ומנעו מהאיטלקים להגיע לגביע העולמי. אחרי קורה של סנדרו טונאלי, גם ניקולו בארלה בעט למשקוף, רק שהפעם אימובילה היה על הריבאונד וכבש (47). המארחת לחצה והשיגה את מבוקשה עם כדור חופשי נהדר של אניס בארדי תשע דקות לסיום. שתי הנבחרות עם ארבע נקודות כעת, כאשר לאיטליה משחק פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
הקפטן החדש כבש, אבל זה לא הספיק לניצחון. צ'ירו אימובילה/רויטרס
יאניק קראסקו שחקן נבחרת בלגיה חוגג שער. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
שער מקרי. קראסקו/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

בית ו'

אזרבייג'אן - בלגיה 1:0

יכולת בינונית הספיקה לשדים האדומים בשביל ניצחון בבאקו, הרבה הודות לשוער קואן קאסטלס ששמר על רשת נקייה עם כמה הצלות חשובות. השער היחיד נכבש בדקה ה-38: ז'והאן בקאיוקו בעט מכ-22 מטר והכדור פגע ביאניק קראסקו, שינה כיוון ונעצר ברשת. גול מקרי, אבל כזה ששווה שלוש נקודות. האזרים תקפו ללא רגשי נחיתות, אבל לא הצליחו למצוא שוויון. בלגיה בראש הבית, בצוותא עם אוסטריה.

אסטוניה - שבדיה 5:0

שבדיה במצב לא טוב ותתקשה מאוד לסיים באחד משני המקומות הראשונים, אבל ידעה שבשביל לשמור על תקווה היא חייבת ניצחון בטאלין - והיא עשתה זאת בקלילות. ויקטור גיוקרס סיים מהלך קבוצתי יפה עם שער מקרוב בדקה ה-18 ודיאן קולוסבסקי הכפיל כעבור 6 דקות. אחרי הצמד הזה השבדים לקחו פסק זמן, עד שאלכסנדר איסק נגח מקרוב את השלישי (39). רובין קוואיסון המחליף נגח בעצמו את הרביעי בדקה ה-76 ו-ויקטור קלאסון חתם בתוספת הזמן.

צפו בתקציר ה-0:1 של בלגיה

תקציר ניצחונה של בלגיה 0:1 על אזרבייג'אן במוקדמות יורו 2024/ספורט1

צפו בתקציר ה-0:5 של שבדיה

תקציר: אסטוניה - שבדיה 5:0/ספורט1
שחקני נבחרת שבדיה חוגגים. רויטרס
משחק קליל בטאלין. שחקני שבדיה/רויטרס

המחזור הבא בשני הבתים הללו ייערך ביום שלישי, האחרון לפגרת הנבחרות הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully