וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות מעורבים בנבחרת ישראל: "הרומנים רק רצו שזה יסתיים"

לצד גאווה מהיכולת שהציגו בבוקרשט, השחקנים חשים פספוס שלא יצאו עם 3 נקודות. דסה על גלוך: "אתה משאיר אותו במגרש, ובסוף מקבל את מה שצריך". רוי רביבו היה ההפתעה הנעימה: "כשאני עולה למגרש, נהיה שקט". גולדברג הרגיע: "פציעה לא רצינית"

חגיגה אירופית, משחקי שבת במוקדמות היורו/ספורט1

נבחרת ישראל סיימה ברגשות מעורבים את המשחק אמש (שבת) בבוקרשט. אם לפני המשחק אמרו בנבחרת שתיקו תהיה תוצאה טובה, אחריו העליונות הברורה בעיקר במחצית השנייה, גרמה לשחקנים לצאת עם תחושת פספוס. גבי קניקובסקי הרגיש שהיה קרוב מאוד לגול ניצחון, אוסקר גלוך דיבר על מצב ההבקעה הנוסף שהיה לו וכולם הרגישו שהם היו קרובים מאוד להשיג 3 נקודות שהיו הופכות את הבית.

"המשחק הזה והחזרה מפיגור הם חלק מההתקדמות שלנו. יש תחושת פיספוס, אך אנחנו מסופקים מהנקודה כי היא עוזרת לנו", סיכם אלי דסה. "יש בנבחרת הזאת תלכיד, שילוב טוב של צעירים עם וותיקים כמוני, כמו מיגל, נטע. הכנסנו לעצמנו לראש שזאת הדרך לעשות משהו גדול. התכוננו הרבה זמן ופחדנו מהמשחק, לא רצינו ליפול. אנחנו רוצים לעשות דברים טובים, אבל זה עדיין רחוק".

על אוסקר גלוך אמר הקפטן: "אוסקר פנטסטי. ילד מוכשר. ידענו שיכולים להיות לו רגעים פחות טובים במשחק, אבל זה בדיוק סוג השחקן - אתה משאיר אותו 90 דקות במגרש, ובסוף אתה מקבל את מה שצריך".

דסה הוסיף: "אני מסכים שזה אחד המשחקים הטובים של הנבחרת. התיקו קצת מאכזב, כי בחצי השני שטפנו את המגרש והיה נראה שהרומנים רק רוצים שזה יסתיים. ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה. אחרי התוצאות בשאר המשחקים בבית, ברור שהמשחק מול בלארוס הפך להיות קריטי. צריך להמשיך את היכולת לשלישי ולנצח".

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
רק תשאירו אותו על הדשא, הוא כבר ידאג ליתר. גלוך/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

עוד על נבחרת ישראל

עוד בוואלה!

נקודת אור: ישראל המצוינת נפרדה ב-1:1 מרומניה בבוקרשט

לכתבה המלאה

שון גולדברג שנפצע והוחלף בדקה ה-77, אמר בסיום: "אני לא מעודכן כל כך בתוצאות האחרות, אבל אני יכול להגיד שהכל פתוח. מהשנייה הראשונה אנחנו עושים הכל כדי לעלות, זה תלוי בנו ואני מקווה שנעשה את זה. אני מקווה שהפציעה שלי בסדר, הרגשתי דקירה קטנה, לא משהו משמעותי, אני איבדק ומקווה שיהיה בסדר".

גולדברג הוסיף: "יש פה תלכיד נהדר, קבוצה ושחקנים שיש להם מטרה ורצון משותפים. אנחנו מחוברים מאוד וזה ניכר על המגרש. היו דקות נהדרות והרבה מצבים. למרות שלא ניצחנו, אני מקווה שבפעם הבאה נעשה את זה".

שחקן נבחרת ישראל שון גולדברג מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
אופטימי. גולדברג/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

ההפתעה של המשחק היה רוי רביבו, שהציג משחק שקט ובטוח באגף שמאל. רביבו אמר בסיום: "מרגש להיות חלק מהנבחרת, אני שמח שהיה לי משחק טוב. כשאני עולה למגרש זה לא משנה כמה אוהדים יש, הכל מסביב הופך לשקט ואני מרוכז במשחק שלי, לא נותן לרעשים להפריע. בכדורגל קורים דברים כמו הגול שספגנו, זה לא בכוונה, הרמנו את כולם וזה חלק מלהיות נבחרת מלוכדת. הקהל תמך מאוד, שמענו את האוהדים וזה מאוד דחף אותנו. אני בטוח שגם בשלישי זה יהיה ככה".

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - בלארוס, 12 בספטמבר
  • ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
  • קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully