וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מסופקת, אוקראינה התרגשה: "זה כאילו שיחקנו בבית"

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 21:59

סאות'גייט כבר לא מושלם, אך איש המשחק ווקר יודע ש"אנחנו במצב טוב". היריבה נהנתה מאווירה נהדרת בפולין: "אף אחד לא רצה ללכת הביתה"

תקציר: אוקראינה - אנגליה 1:1/ספורט1

המאזן המושלם של נבחרת אנגליה במוקדמות יורו 2024 הגיע הערב (שבת) לסיומו, כשהחבורה של גארת' סאות'גייט סיימה ב-1:1 מול אוקראינה במשחק שנערך בפולין. נבחרת שלושת האריות עדיין מוליכה את בית ג' עם 13 נקודות - שש יותר מאוקראינה השנייה ועשר יותר מאיטליה, אולם יש לצייר שלסקוואדרה אזורי שלושה משחקים חסרים.

"אנחנו במקום טוב בבית הזה", אמר איש המשחק קייל ווקר, שחגג שער בכורה בנבחרת. "זה היה קשה לבוא ולשחק כאן, אוקראינה נבחרת גאה. היה חסר לנו קצת חדות מול השער, אבל זה קורה. לקחנו נקודה ונמשיך הלאה. היינו צריכים ליצור עוד קצת מצבים מול השער, אבל פגשנו יריבה טובה". ב"סקיי" בחרו במגן סיטי כמצטיין: "הוא היה השחקן הטוב ביותר באנגליה, בהפרש גדול. כבש שער מבריק ובהגנה הוא שיתק לגמרי את מיכאילו מודריק".

על השער שלו, שהגיע מבישול מבריק של הארי קיין, אמר: "הוקל לי. לייצג את הנבחרת שלך כל כך הרבה פעמים ולא לכבוש - אני שמח שסיימתי עם זה. הארי קיין זיהה אותי ולמזלי הצלחתי לכבוש. ראיתם כמה חכם הוא, הוא מסוגל לרדת כל כך הרבה לאחור ולשחק כמספר 9".

גארת' סאות'גייט הוסיף: "היה קשה מאוד, הרגשנו את האווירה המיוחדת. שלטנו במשחק, אבל לא יצרנו מספיק מצבים. ברגע שאתה בפיגור אתה עם הגב על הקיר, אבל צריך להישאר רגוע. לא היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח. קייל ווקר? הוא חשוב לנו מאוד".

שחקני נבחרת אנגליה. רויטרס
עדיין בעמדת זינוק מצוינת להעפיל ליורו מהמקום הראשון בבית. קיין והחברים/רויטרס
קייל ווקר שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
איש המשחק. ווקר/רויטרס

"אחרי פיגור 1:0, נראה שאנגליה היתה די מרוצה לצאת מהמשחק הזה עם נקודה", אמר בלם העבר של ארסנל מאט אפסון ל-BBC. "לאוקראינה מגיע קרדיט רב על ההתקפות המתפרצות, היא היתה טובה מאוד. בסך הכל תוצאה הוגנת. אני לא חושב שגארת' סאות'גייט יהיה מאוכזב יותר מדי, הוא חזר עם נקודה ממשחק לא פשוט".

מנגד, מאמן נבחרת אוקראינה סרגיי רברוב החמיא לשחקנים: "הם עשו עבודה נהדרת ונתנו לעם שלנו קצת סיבות לשמוח. יש עלינו אחריות רבה, זה קשה. כדורגל זה לא הדבר החשוב ביותר למדינה שלנו כרגע. היתה אווירה טובה מאוד באצטדיון, אף אחד לא רצה ללכת הביתה. הראינו אופי. אנגליה בקושי הגיעה למצבים, וזה בזכות ההגנה שלנו".

כובש השער אולכסנדר זינצ'נקו הוסיף: "זו תוצאה מדהימה עבורנו, אנגליה אחת הטובות בעולם. ידענו שיהיה קשה. האווירה היתה יוצאת דופן, זה כאילו שיחקנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully