וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ונוביצקי חוגגים, בארה"ב רותחים: "ההגנה הגרועה בהיסטוריה"

הנבחרת האירופאית העפילה לגמר הראשון שלה באליפות העולם והנחילה לאמריקאים את הספיגה הגדולה בתולדותיה במפעל. הכוכב לשעבר שמח, קר: "זאת כבר לא הקבוצה של 1992"

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

אחרי שסרביה העפילה לגמר אליפות העולם בכדורסל עם ניצחון מרשים על קנדה, העיניים נישאו לראות האם נבחרת גרמניה תוכל לעשות סנסציה ולהדיח את נבחרת ארצות הברית. שיאנית הזכיות יחד עם יוגוסלביה אמנם הגיעה בסגל חסר למדי לאליפות העולם, אך הציפייה כמו תמיד הייתה זכייה במדליית הזהב. לגרמנים היו תוכניות אחרות, ובפעם הראשונה בהיסטוריה הם עלו לגמר עם ניצחון ראשון אי פעם על הנבחרת האמריקאית בכל המסגרות והמפעלים עם 111:113 ענק.

זה היה חצי הגמר השני בלבד של גרמניה באליפות העולם, כשבפעם הקודמת היא הפסידה, אך הצליחה לסיים עם מדליית ארד היסטורית. כעת, הנבחרת הגרמנית תוכל להגיע הכי רחוק שיש בקרב על מדליית הזהב בגמר כל-אירופי נגד הסרבים החזקים, כשהאחרון היה ב-2006 כשספרד ניצחה 47:70 את יוון, כשגם אז ארצות הברית סיימה את דרכה בחצי הגמר, אבל הצליחה לזכות במדליית הארד.

פאולו באנקרו לצד אנתוני אדוארדס נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
אכזבה עצומה בארצות הברית. באנקרו ואדוארדס/GettyImages

כבר ברבע הראשון היה אפשר לראות שההתמודדות תהיה צמודה ועם סקור גבוה, כשעם 64 נקודות משותפות, זה היה שיא הנקודות המשותפות אי פעם בחצי גמר האליפות. גם בסיום, האמריקאים יצאו עם שיא שלילי בדרך להדחה כשספגו 113 נקודות - הכי הרבה אי פעם שקלעו נגדה בתולדות גביע העולם.

אוסטין ריבס הביע את אכזבתו מיד אחרי שריקת הסיום ופירגן למנצחת: "כמובן שזה קשה מאוד עבורנו. ידענו מה המשימה שלנו ורצינו לנצח את זה. מסירים את הכובע בפני גרמניה".

קר הוסיף על ההדחה: "זאת לא הנבחרת של 1992 יותר. הקבוצה הזאת שווה זכייה באליפות העולם, פשוט לא הצלחנו לעשות את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ברשתות החברתיות הקהל האמריקאי לא ריחם על סטיב קר ושחקניו: "הם כבר חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון להפרש נקודה, איך הם לא ניצחו את זה? זאת כנראה הנבחרת האמריקאית עם ההגנה הגרועה בהיסטוריה".

ל"ברכות" לנבחרת האמריקאית הצטרף ווייד בולדווין, שחקנה של מכבי תל אביב, כשצייץ: "אני חושב שה-NBA צריכה להסתכל מקרוב יותר על הבאת שחקנים מהיורוליג". גם בריאן אנגולה, שחקנה של הפועל תל אביב, צחק על האמריקאים: "אלופי העולם במה?".

מי שהיה אחד משני הגיבורים שהנחילו לאמריקאים את ההפסד ההיסטורי, פרנץ ואגנר, אמר בסיום: "יש לנו חבורה מאוד מיוחדת שהשיגה ניצחון היסטורי עבור גרמניה, אבל נותר לנו עוד משחק אחד ואנחנו נגיע אליו מוכנים, כי אנחנו רוצים את מדליית הזהב/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully