וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת הוכיחה שהיא "עדיין הנבחרת שצריך לעבור דרכה". ז'ירו הרגיע

הטריקולור עדיין מושלמים עם 0:2 לאירלנד. החלוץ שנפצע והוחלף יהיה כשיר לדרבי המילאנזי, תוראם עם היסטוריה משפחתית, ומה עשתה ביציע חולצה של מסי וארגנטינה?

תקציר: צרפת - אירלנד 0:2/ספורט1

נבחרת צרפת הפכה למובילה בכדורגל האירופי בעשור האחרון, כשהגיעה לשלושה גמרים בטורנירים גדולים מאז 2016. בקמפיין הנוכחי, מוקדמות יורו 2024, מראה הנבחרת של דידייה דשאן שהיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום. אמש (חמישי) בפריז רשמו הצרפתים 0:2 קליל על אירלנד, שהשאיר אותם עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים בדרך הבטוחה לטורניר בקיץ הבא בגרמניה.

ב"דיילי מייל" האנגלי הסתכלו על התוצאה משתי זוויות שונות. מצד אחד הם הודו כי לירוקים מהאי השכן להם יהיה קשה עד בלתי אפשרי להעפיל במצבם הנוכחי בבית. מנגד, כשהם מסמנים מטרות עבור נבחרת אנגליה לקראת הקיץ, הם יודעים כי "צרפת היא עדיין הנבחרת שצריך לעבור דרכה" כדי ללכת עד הסוף.

את השער הראשון בהתמודדות הבקיע אורליין טשואמני, עם בעיטה חדה וחזקה מחוץ לרחבה שלא הותירה לשוער האירי סיכוי. "יש לו את היכולת הזו להבקיע מרחוק, אנחנו צריכים אותו כמה שיותר, זה היה ערב מושלם עבורו ועבורינו", אמר דשאן. קשרה של ריאל מדריד מנסה לשים מאחוריו במדים הלאומיים את החמצת הפנדל בדו קרב נגד ארגנטינה בגמר המונדיאל, כאשר השער שהבקיע מול האירים הזכיר במידה מסוימת את זה שכבש נגד אנגליה ברבע הגמר בקטאר.

אורליאן טשואמני לצד קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
"ערב מושלם". טשואמני חוגג עם אמבפה/GettyImages

מספר דקות לאחר שהצרפתים עלו ליתרון הם איבדו את מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, אוליבייה ז'ירו. החלוץ של מילאן סיפר כי עשה תנועה לא טובה, והחליט לא לקחת סיכונים: "אעבור בדיקות, אבל אני כבר צולע הרבה פחות. עשיתי תנועה לא נכונה שמנעה ממני להמשיך. עשיתי הכל כדי להישאר על המגרש, אבל בשינויי כיוון ראיתי שזה קשה מדי אז החלטתי לצאת".

הצרפתי הוותיק הדאיג את אוהדי מילאן, בעיקר לאור העובדה שבעוד תשעה ימים יפגשו הרוסונרי את אינטר לדרבי מילאנזי לוהט על ראשות הטבלה באיטליה. ז'ירו סיפר כי הוא צפוי להיות כשיר, וייתכן כי ישוחרר מהמשחק הנוסף של צרפת בפגרה הנוכחית - משחק ידידות מול גרמניה.

במקומו של ז'ירו עלה מרכוס תוראם, שחקנה של היריבה העירונית אינטר, שסגר מעגל עם שער ראשון בנבחרת בהופעתו ה-11. אחרי שאביו ליליאן תוראם הבקיע שני שערים בנבחרת במהלך הקריירה, שניהם בחצי גמר מונדיאל 1998, הם הפכו לצמד האב-בן השני שכובשים בנבחרת צרפת, אחרי יורי דז'ורקף ואביו ז'אן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

העקיצה לצרפת: אוהד אירלנד עם חולצה של מסי

רגע משעשע במיוחד הגיע דווקא באדיבות האוהדים האורחים. כעקיצה על ההפסד בגמר המונדיאל, החלו האירים ביציע לשיר "ארגנטינה, ארגנטינה", כשאוהד אחד אף נצפה מנופף בחולצה של מסי מהנבחרת. הקהל הצרפתי לא נעלב, והגיב בשירת עידוד לנבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully