וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדס הילל את ברוקס: "הגנה שצריכה להיות תלויה במוזיאון פיב"א"

מאמן נבחרת קנדה דיבר לקראת המפגש עם סרביה (11:45) על המשחק הגנתי של שחקניו: "יש לנו מי שיעצרו אותם, נעשה זאת יחד". דילון: "אני שחקן ההגנה הטוב בטורניר, בעולם וב-NBA"

מחוץ לקווים, 7.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת קנדה בכדורסל עשתה כבר היסטוריה כשהעפילה לשלב חצי גמר אליפות העולם עם ניצחון ענק על סלובניה של לוקה דונצ'יץ', אך היא לא רוצה לעצור והיום (שישי, 11:45) היא תפגוש את נבחרת סרביה החזקה בקרב על הכרטיס לגמר הגדול. אחרי המשחק מול הסלובנים, התעסקו בעיקר בקושי של רכז דאלאס מאבריקס שלא הצליח להסתדר מול ההגנה של הקנדים, במיוחד מול דילון ברוקס, שחקנה של ממפיס גריזליס.

ברוקס אמנם קיבל עבירה טכנית שנייה והורחק, אך גרם לתסכול רב אצל דונצ'יץ' ו"סידר" הרחקה גם אצל הרכז המוכשר של סלובניה שיצא בעצבים עם כעס על צוות השיפוט. מאמנו של ברוקס בנבחרת, ג'ורדי פרננדס, הילל את ההופעה של שחקנו הקשוח לקראת משחק חצי הגמר מול סרביה: "אם סלובניה רוצה להתלונן, היא מוזמנת להתלונן. אנחנו משחקים את המשחק שלנו ונמשיך לשלוט ככה. אני אוהב שעשינו עבודה טובה הגנתית, במיוחד דילון שנתן הגנה מרהיבה. זה צריך להיות במוזיאון של פיב"א".

לקראת המשחק מול סרביה הוסיף פרננדס: "בוגדן בוגדנוביץ' קלעי נהדר. יש להם נבחרת יוצאת מן הכלל, אבל אני חושב שיש לנו מספיק שחקנים שיוכלו לעצור אותם. נעשה זאת יחד כקבוצה".

דילון ברוקס נבחרת קנדה. GettyImages
"שחקן ההגנה הטוב בעולם". ברוקס/GettyImages

אחרי ההופעה שלו מול דונצ'יץ', ברוקס התראיין ואמר בעצמו: "אני שחקן ההגנה הכי טוב בטורניר, הכי טוב בעולם, הכי טוב ב-NBA. אני מוכן לסרביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully