וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניל מדבדב רתח: "יום אחד שחקן ימות בזמן משחק טניס"

הרוסי עלה בפעם השלישית לחצי גמר אליפות ארצות הברית, אך זעם על השופט ומארגני הטורניר בעקבות החום הקיצוני. המדורג 3 בעולם נעזר במשאף וקיבל טיפול רפואי

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

דניל מדבדב עלה אתמול (רביעי) לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, אחרי שגבר על אנדריי רובלב 4:6, 3:6, 4:6 בתום דרבי רוסי מרתק בתנאים קשים במיוחד במגרש הטניס שבניו יורק. מדבדב, המדורג 3 בעולם, ינסה לשחזר את ההישג שלו מטורניר הגרנד סלאם האמריקאי של 2021, אז ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ב-3 מערכות בדרך לתואר הגרנד סלאם הראשון שלו בקריירה. בדרך לשם מצפה לו משוכה קשה כשהוא יפגוש את קרלוס אלקראס, אך עוד לפני כן, הדרך לו לנצח בכלל ברבע הגמר הייתה לא פשוטה, עם תנאי מזג האוויר שהקשו על הרוסי לתפקד.

ביתרון 3:4 במהלך המערכה השנייה, מדבדב קרא מספר פעמים לרופא, והתרגז על השופט שלא קבע הפסקה לקבלת טיפול רפואי, כשזה אמר שהוא "חשב שהוא ביקש מים". לאחר מספר רגעים הגיעו רופאה וחובש לבדוק את הטניסאי הבכיר שנעזר במשאף, לא בפעם הראשונה באליפות בארצות הברית, כשהוא מחזיק את החזה ומתקשה לנשום.

דניל מדבדב טניסאי רוסי. GettyImages
לא פעם ראשונה נעזר במשאף בעקבות החום והלחות. מדבדב/GettyImages

מדבדב השתמש אמנם במגבות קרות והרבה מים וקרח על מנת להתקרר בין המשחקונים, אך החום הכבד ששרר בניו יורק בזמן האליפות והגיע אתמול לכ-30 מעלות צלזיוס עם מעל 50 אחוזי לחות, גורמים לשחקנים להרגיש שהם משחקים בחום של 40 מעלות צלזיוס. על כך, התרגז הרוסי והטיח האשמות כשאמר למצלמת הטלוויזיה שליוותה אותו במהלך אחד המשחקונים: "יום אחד שחקן ימות בזמן משחק. אתם תראו שזה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זאת ההעפלה השלישית של מדבדב לשלב חצי הגמר בגרנד סלאם האמריקאי, כאשר ב-2020 הוא גם עשה זאת, וב-2021, כאמור, זכה בפעם הראשונה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully