וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' עשה "תנועת כסף" לראשי פיב"א: "השיפוט לא היה הוגן"

הסופרסטאר הסלובני כעס אחרי ההדחה מאליפות העולם: "ברוקס? הרבה לא אוהבים אותו, אבל אני מכבד את העבודה שהוא עושה"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

נבחרת קנדה עשתה הערב (רביעי) היסטוריה באליפות העולם בכדורסל עם העפלה ראשונה אי פעם לשלב חצי גמר הטורניר עם 89:100 של סלובניה של לוקה דונצ'יץ'. שיי גילג'ס אלכסנדר (31 נק' ו-10 ריב') הוביל את הצפון-אמריקאים לשלב 4 האחרונות, שם יתמודדו נגד נבחרת אירופאית אחרת וחזקה בדמותה של סרביה (שישי, 15:40). הניצחון המרשים של הקנדים הגיע כהמשך לטורניר נהדר בו מלבד את סלובניה, ניצחו גם את צרפת, לטביה וספרד החזקות.

המטרה העיקרית של השחקנים של ג'ורדי פרננדס הייתה לבטל את הסופרסטאר של דאלאס מאבריקס, ובחצי הראשון היה נראה שהמשימה לא הצליחה כל כך, כשבסוף גם הצליח הסלובני להגיע ל-26 נקודות, אך זכה לתסכול רב עם שמירה אדוקה, בעיקר מצדו של דילון ברוקס. שחקנה של ממפיס גריזליס גרם לדונצ'יץ' לאבד מעט את העשתונות, ועל אף שהורחק בעצמו, סייע ללוקה לצאת גם בעבירה טכנית שנייה ולא להיות רוב הרבע האחרון על הפרקט.

דילון ברוקס נבחרת קנדה מול לוקה דונצ'יץ' נבחרת סלובניה. GettyImages
יצא זועם ומתוסכל מהמשחק. דונצ'יץ' מול ברוקס/GettyImages

הסלובני שהורחק סימן לכיוון יציע הכבוד "תנועת כסף" עם האצבעות, בתור מה שהוא רמז בצורה עבה מאוד כדעותיו על החלטות השיפוט. בסיום, הגיב למאצ'אפ שלו מול ברוקס במהלך המשחק: "הרבה אנשים לא אוהבים אותו, אבל אני מכבד אותו על מה שהוא עושה, והוא עושה את העבודה שלו נהדר".

מלבד התגובה הקצרה שלו, בעמדת העיתונאים דונצ'יץ' חלף על פני כולם וסירב לענות לשאלות התקשורת אחרי ההדחה הכואבת. רק במסיבת העיתונאים שנערכה מאוחר יותר, אמר הסלובני: "אני יודע שאתם חושבים שזה לא בסדר, ואני יודע שאני מתלונן הרבה, אבל אני חושב שזה לא הוגן הצורה בה שפטו את המשחק שלנו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ברוקס אחרי ההרחקה ממתין לשאר חבריו לנבחרת עם כפפות אגרוף

הניצחון של קנדה הכריע גם את תמונת העולות באמצעות אליפות העולם למשחקים האולימפיים בפריז 2024, כשגרמניה וסרביה הבטיחו את מקומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully