וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס ינסה לנקום בזברב ברבע הגמר, קיז נגד וונדרושובה

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 16:09

האלוף והמדורג 1 יפגוש בארה"ב את הגרמני, שהדיח אותו ברבע גמר רולאן גארוס בשנה שעברה. אצל הנשים, האמריקאית תקווה לנצל את הביתיות מול הצ'כית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.9/ספורט1

אליפות ארצות הברית הפתוחה 2023 מגיעה לישורת האחרונה והלילה (בין רביעי לחמישי) יימשכו משחקי רבעי הגמר כשבמוקד: קרלוס אלקראס האלוף המכהן יפגוש את סשה זברב למבחן הכי קשה שלו עד כה. אצל הנשים מדיסון קיז תפגוש את וונדרושובה.

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
ימשיך לזכייה שנייה רצופה בארה"ב? אלקראס/רויטרס

גברים

קרלוס אלקראס (1 בעולם) ניצח ללא קושי בשלב הקודם את מתאו ארנלדי (61) האיטלקי, אך כעת יתייצב בפני מבחן ראשון אמיתי כשיפגוש את סשה זברב הגרמני, המדורג 12 בעולם. זברב עבד קשה מאוד כדי להדיח את זינר בסיבוב הקודם ויפגוש את אלקראס בפעם השישית בסך הכול. זברב הפסיד לספרדי במפגש האחרון במדריד, אבל הפתיע את אלקראס עם ניצחון מפתיע מאוד ברבע גמר אליפות צרפת הפתוחה בשנה שעברה.

עוד בוואלה!

אלקראס דהר לרבע הגמר בארצות הברית, זינר וג'אבור הודחו

לכתבה המלאה
מרקטה וונדרושובה טניסאית צ'כית. Mike Stobe, GettyImages
אלופת ווימבלדון חולמת על גרנד סלאם גם בארה"ב. מרקטה וונדרושובה/GettyImages, Mike Stobe

נשים

פייטון סטירנס בת ה-21 הציקה אמנם לאלופת ווימבלדון מרקטה וונדרושובה, אבל הצ'כית (9) חזרה מאובדן המערכה הראשונה שלה בטורניר וניצחה 7:6 (3), 3:6, 2:6. כעת היא פוגשת את מדיסון קיז (17) שתהנה לבטח מתמיכת הקהל המקומי והיא תצטרך את התמיכה הזו מול יריבה חזקה מאוד. קיז דילגה בקלות מעל פגולה בדרבי אמריקאי בשמינית הגמר והיא פוגשת לראשונה את הצ'כית, שתנסה לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתה ולזכות בגרנד סלאם שני השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully