וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' שבר את שיאו של פדרר ושר עם הקהל: "מודה על כל רגע"

הסרבי הפך לשיאן ההעפלות לחצאי הגמר בטורנירי גרנד סלאם, ועל הדרך הספיק להגדיל עוד כמה הישגים מרשימים: "הקהל באליפות ארצות הברית זה הדלק שמניע אותי"

דריבל, 5.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עם ניצחון 30 ברציפות על יריב אמריקאי ואולי בדרך לזכייה ראשונה באליפות ארצות הברית הפתוחה מאז 2018, נובאק דג'וקוביץ' ניצח אתמול (שלישי) את טיילור פריץ בדרך לשלב חצי גמר טורניר הגרנד סלאם האמריקאי ועל הדרך השווה, שבר והגדיל כמה שיאים על שמו.

אחד המרשימים מבין השיאים הוא עצם ההעפלה שלו בפעם ה-47 לחצי גמר טורניר גרנד סלאם. בכך, הוא הפך לשיאן ההעפלות למעמד זה כשעד היום החזיק יחד עם רוג'ר פדרר בשיא עם 46 העפלות, אך כעת נמצא לבד בפסגה. בנוסף, הסרבי הגיע ל-250 ניצחונות בקריירה על מדורגים מהטופ 10 העולמי והגדיל את השיא שלו בפסגה, כשמתחתיו נמצאים פדרר (224) ורפאל נדאל (186).

בניצחון שלו על פריץ, הוא המשיך לשמור על המאזן המושלם שלו נגד אמריקאים לא רק בעולם, אלא ספציפית בגרנד סלאם של ארצות הברית עם מאזן של 0:12, והוא היחיד לעשות זאת עד היום. ההעפלה שלו לשלב חצי הגמר היא הפעם השישית שלו בקריירה בה הוא מגיע לפחות לשלב זה בכל 4 טורנירי הגרנד סלאם של אותה שנה קלנדרית, ובכך עקף את פדרר שהחזיק יחד איתו בשיא עם 5 פעמים כאלה.

הסרבי הוסיף והסביר כמה הקהל חשוב לו בטורניר גרנד סלאם כזה: "בדרך כלל כשאתה משחק נגד יריב אמריקאי, אתה מצפה שהקהל הביתי יגבה אותו. אין בזה שום דבר רע. אני אוהב את האנרגיה הזאת ובסדר עם זה. זה גורם לי להיות יותר חדור מטרה וזה למעשה הדלק שמניע אותי".

עוד בוואלה!

דג'וקוביץ' גבר על פריץ בדרך לחצי הגמר, גם גוף שם עם הישג שיא

לכתבה המלאה

מלבד ההפעלות עם הקהל, איתו שר בסיום שיר של להקת "ביסטי בויז", דג'וקוביץ' התייחס להישג המדהים שלו כשעקף את פדרר בשיא ההעפלות לחצי הגמר ואמר: "הספורט הזה הביא לי כל כך הרבה. להגיע מסרביה, מדינה שהייתה קרועה ממלחמה, התמודדתי במהלך הדרך עם המון יחד עם המשפחה שלי. היה לי הרבה מזל להגיע לרגעים כמו זה. בלעדיהם לא הייתי כאן, אין לי הרבה הזדמנויות לומר את זה, אבל אני מודה להיות על כל רגע ורוצה להמשיך להנות מטניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully