וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית מזהירה: "הסוס מגביר מהירות כשהוא קרוב לאורווה"

האמריקאים כפו על איטליה את המחצית הכי גרועה ברבע גמר המונדובאסקט מ-2006. ברידג'ס: "נישאר מוכנים עד שנצא מכאן"

מערכת וואלה

נבחרת ארצות הברית חזרה לחצי גמר גביע העולם בכדורסל, מעמד ממנו נעדרה לפני ארבע שנים, אחרי שהביסה 63:100 את נבחרת איטליה היום (שלישי). מבול הנקודות שספגו מליטא (110) בהפסד הראשון והיחיד שלהם בטורניר עד כה העיר את האלופים האולימפיים, שהגיעו נחושים לנצח דרך ההגנה ובעזרת לחץ על כל המגרש פשוט שיתקו את התקפת האזורי.

24 נקודות בלבד קלעה איטליה במחצית הראשונה - הכמות השנייה הכי נמוכה אי פעם ברבע גמר גביע העולם, כשרק טורקיה קלעה נקודה פחות נגד ארגנטינה ב-2006. כך בנתה ארצות הברית יתרון של 22 נקודות בהפסקה, ולמעשה סגרה עניין הרבה לפני הסיום.

האיטלקים, שחזרו למעמד שמונה האחרונות במונדובאסקט לראשונה זה 25 שנים, ספגו את ההפסד הגבוה ביותר בתולדותיהם במסגרת הזו, ושוב נעצרו במכשול הקבוע: מאז הגמר האולימפי ב-2004 הם לא הצליחו לעבור את רבע הגמר בכל הטורנירים הגדולים. "נמאס לנו להפסיד ברבע הגמר, אבל אנחנו בין שמונה הנבחרות הכי טובות בעולם אז זה חייב לדחוף אותנו לרצות להשתפר", אמר סימונה פונטקיו שהיה הבולט מבין שחקניו של ג'אנמרקו פוצקו, עם 18 נקודות.

ניקולו מלי, נבחרת איטליה. רויטרס
איטליה לא מצליחה לעבור את רבע הגמר. ניקולו מלי/רויטרס

טייריס הליברטון סיים גם הוא עם 18 שאת כולן קלע בשלשות. גארד אינדיאנה פייסרס הפך לשלישי בלבד בכל הזמנים שצולף שש פעמים או יותר מחוץ לקשת ברבע גמר המונדובאסקט, אחרי פאטי מילס האוסטרלי (6 ב-2019) ולארי איוסו הפורטו-ריקני (7 ב-2002).

אבל האחראי העיקרי לניצחון של ארצות הברית היה מיקל ברידג'ס, שכיכב בדקות הבריחה ברבע השני ושוב לחץ על הדוושה כדי לגמור את הסיפור ברבע השלישי. שחקן ברוקלין נטס הוביל את הקלעים עם 24 נקודות ב-8 מ-11 מהשדה ו-4 מ-6 לשלוש, לצד 7 ריבאונדים, 2 חטיפות וחסימה, כל זה כשהוא משחק רק 18 דקות. "הרגשנו את האנרגיות מכדור הביניים הראשון. כולם הרגישו אותה. היינו מוכנים ונישאר מוכנים עד שנצא מכאן", הזהיר ברידג'ס לקראת חצי הגמר בו יפגשו האמריקאים את המנצחת בין גרמניה ללטביה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני נבחרת ארצות הברית חוגגים. Yong Teck Lim, GettyImages
חנקו את היריבה בהגנה וצלפו לבלי הכר בהתקפה. ארצות הברית בטירוף/GettyImages, Yong Teck Lim

"החבורה הזאת במסע כבר חמישה שבועות ונותרו עוד חמישה ימים, כך אנחנו מסתכלים על זה", סיכם המאמן סטיב קר. "הסוס מתחיל להגביר מהירות כשהוא רואה שהוא קרוב לאורווה. החבר'ה שלנו מרגישים את סוף המסע והאנרגיה, המהירות והכוח מתגברים. הם יודעים מה המטרה ואין לי ספק שהם ייצאו עם אותה אנרגיה למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully