וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מבקשים מהקהל: לא להגיע למשחק החוץ בסלוניקי

5.9.2023 / 20:11

בעקבות ההודעה של משטרת יוון לפיה היא לא תוכל להתחייב לאבטחת קהל חוץ העונה בליגת האלופות של פיב"א בסלוניקי, במועדון פנו לאוהדים: "ממאמינים שביטחונכם קודם לכל". האדומים הפסידו במשחק הכנה 89:87 ל-FMP בבלגרד

דריבל, 5.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עונת הכדורסל האירופי תתחיל בקרוב כשהפועל ירושלים תפתח את הקמפיין שלה בליגת האלופות של פיב"א. כחלק מההתארגנות של הקבוצה למשחקי החוץ של המפעל, נציגי ירושלים הוציאו הודעה לאוהדים ובו ביקשו מהקהל לא להגיע למשחק החוץ נגד פאוק סלוניקי שיערך ביוון.

"משטרת יוון שלחה מכתב רשמי ל-BCL שבו הודיעה שהיא אינה יכולה להתחייב לאבטחת קהל אורח שיגיע למשחקי המפעל בסלוניקי, נגד פאוק", נכתב בהודעת המועדון. "ההודעה הינה גורפת ותקפה הן למשחק של הפועל בסלוניקי המתוכנן ל-15 בנובמבר, והן למשחקה של גלאטסראיי נגד פאוק".

בירושלים המשיכו והוסיפו כי הם מבקשים מהקהל לכבד את החלטת המשטרה ביוון ואמרו: "מדובר בצעד שננקט כתוצאה מהאלימות הגואה סביב הספורט ביוון, ואינו מתייחס נקודתית להפועל, שכן כאמור, גם גלאסטראיי לא תורשה להביא עימה אוהדים למשחק החוץ. אנו כמובן מכבדים את החלטת משטרת יוון, ומאמינים שביטחון האוהדים קודם לכל. לפיכך אנו מבקשים מהאוהדים להימנע מלהגיע למשחק החוץ בסלוניקי".

אוהדי הפועל ירושלים מול א.א.ק אתונה. ברני ארדוב
מבקשים מהקהל לא לטוס ליוון. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

כזכור, בעונה שעברה הפועל ירושלים ביקרה במשחק חוץ בסדרה מול א.א.ק אתונה, שם אוהדי הקבוצה הותקפו על ידי הקהל המקומי, כאשר המשטרה המקומית לא עשתה דבר בנידון באירוע אלים שגרם לפיב"א גם להעניש את א.א.ק במשחק שכמעט ופוצץ.

במשחק הכנה שנערך הערב (שלישי), ירושלים הפסידה 89:87 ל-FMP בבלגרד. המשחק שהיה צמוד לאורכו והסתיים בהפרש נקודה לכל צד בכל רבע, הסתיים עם ניצחון סרבי כשכריס ג'ונסון בלט עם 17 נקודות, קאדין קרינגטון הוסיף 14 משלו וזאק הנקינס עם 10 נקודות בשורות מחזיקת הגביע הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully