וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלה שמות: הסלבס שצפו במסי והתרגשו "כמו ילדים בחג המולד"

עשרות אושיות ראו את אינטר מיאמי מנצחת בלוס אנג'לס, הכוכב הזכיר: "המטרה היא אליפות". ב-MLS יודעים: לא כדאי לפגוש אותם בפלייאוף

מחוץ לקווים, 3.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הכוכב הגדול ביותר הגיע לעיר הכוכבים וסיפק עוד מופע לאוסף. ליאו מסי בישל פעמיים הלילה (בין ראשון לשני) בניצחון החוץ 1:3 של אינטר מיאמי על אלופת ה-MLS לוס אנג'לס FC, שאצטדיונה לא רחוק מהוליווד. הארגנטינאי וחבריו נותרו בלתי מנוצחים מאז הגעתו, ועשו צעד חשוב במאבק אותו הם התחילו בתחתית הטבלה ורוצים לסיים עם כרטיס לפלייאוף.

רשימת הסלבס שבאו לצפות במסי מקרוב

הנסיך הארי, די קפריו ועוד אושיות זכו להיות עדים למופע

עשרות סלבריטאים מעולם הספורט, הבידור, הפוליטיקה ועוד נכחו בין 23,000 הצופים באצטדיון, כולל הנסיך הארי ומייגן מארקל, לאונרדו די קפריו, סלינה גומז, לברון ג'יימס, מג'יק ג'ונסון ועוד רבים אחרים. מסי חייך כפי שהוא מרבה לעשות מאז הגעתו לאמריקה, נתן מסירת אומן לג'ורדי אלבה, סידר עוד שער ללאונרדו קמפנה - והתפנה לחלק חתימות גם לסלבס.

אחד מכוכבי הקולנוע שפגשו אותו היה אוון ווילסון, שסיפר ל-ESPN לפני המשחק: "מסי הוא השחקן האהוב עליי בכל העולם. הייתי מאושר כשארגנטינה זכתה במונדיאל. הכרתי את השדר שצעק בדמעות 'ארגנטינה אלופת העולם'. אני לא יכול לחכות להכיר את מסי אישית הערב, אני מתרגש כמו ילד בחג המולד".

כשמסי ניגש להרים קרן ב-MLS

11 שערים וחמישה בישולים סופר מסי ב-11 משחקים עם אינטר מיאמי בכל המסגרות. המשחק נגד נאשוויל במחזור הקודם הוא היחיד בו הפנומן לא היה מעורב בשער. בריאיון סיום המשחק הוא הזכיר מה היעד: "הקבוצה הולכת וצומחת. אני אומר את זה מההתחלה של כל זה - היה לנו את המזל לזכות בטורניר, עכשיו ננסה להשיג את המטרה של להיות בין שמונה הגדולות ולהיאבק על האליפות. זאת הדרך. כמובן שהניצחונות מעניקים לנו הרבה ביטחון".

מיאמי כאמור לא רשמה הפסד מאז הצטרפותו של קפטן נבחרת ארגנטינה. ב-2023, רק סינסינטי הגיעה לרצף ארוך יותר של משחקים בלי להפסיד, עם 14 כאלו בין אפריל ליוני. אינטר רחוקה רק שמונה נקודות מהמקום התשיעי במזרח, שמעניק הזדמנות להעפיל לפלייאוף, בעוד הפער מהמקום השביעי שמבטיח את העלייה עומד על 15 נקודות, אבל חשוב לציין שלקבוצה של מסי יש שני משחקים חסרים.

"דיברנו לפני המשחק על כך שזה מבחן טוב בשבילנו, כדי לראות באמת איפה אנחנו ולמה אנחנו מסוגלים. היה קשה לשחק במגרש הזה נגד יריבה טובה מאוד, האלופה המכהנת. התוצאה חשובה לנו מאוד להמשך", הוסיף מסי על הניצחון בלוס אנג'לס.

גם קייליני התרגש מהמפגש

עוד "סלב" שביקש תמונות עם מסי עבור הבנות שלו אחרי המשחק היה ג'ורג'ו קייליני, הבלם האיטלקי המעוטר שגם הוא מבלה את ימיו האחרונים בקריירה ב-MLS, במדי לוס אנג'לס. קייליני הבהיר עד כמה האיום של אינטר מיאמי רציני וגדול: "זה לא רק שלושת החבר'ה מברצלונה. הם בנו קבוצה באמת טובה, בפער הקבוצה הכי טובה שאני התמודדתי נגדה ב-MLS, אם להיות כן. בפער. לא יהיה להם קל להגיע לפלייאוף במצבים, אבל אני מהמר שהם יגיעו ולא הייתי רוצה לסיים ראשון במזרח, כי אם אתה פוגש את מיאמי בסיבוב הראשון או השני, זה לא כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully