וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מסירת אמן: שני בישולים למסי בניצחון היוקרתי של מיאמי

לעיני הנסיך הארי ולברון ג'יימס, הפרעוש כיכב מול האלופה לוס אנג'לס FC וסידר לקבוצתו ניצחון 1:3. בכורה לתאי בריבו ב-MLS

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.9/ספורט1

רגע לפני ההצטרפות לנבחרת ארגנטינה בהכנות למוקדמות המונדיאל, ליאו מסי ממשיך לעשות שמות בארצות הברית. הבוקר (שני) הפרעוש כיכב בניצחון היוקרתי 1:3 של אינטר מיאמי על האלופה המכהנת לוס אנג'לס FC, עם שני בישולים ועוד 90 דקות של הנאה צרופה.

עשרות סלבריטאים הגיעו לאצטדיון ב-LA כדי לצפות באיש והתופעה מקרוב, כולל הנסיך הארי, לברון ג'יימס, לאנרדו דיקפריו, מג'יק ג'ונסון, סלינה גומז ועוד - וראו את מסי מציג עוד משחק חיובי, כשהוא שוב נראה משוחרר ומחויך.

בן ארצו פקונדו פריאס העלה את מיאמי ליתרון בדקה ה-14, ובדקות הבאות מסי השתלט על המשחק. עוד במהלך המחצית הראשונה הוא רשם מהלך נפלא שהסתיים בהצלה גדולה של שוער לוס אנג'לס ברחבה, אבל בדקה ה-51 הפרעוש שם את מה שנראה כחותמת על הניצחון המרשים. מהלך על טהרת לה מאסיה החל ברגליים של סרג'יו בוסקטס, המשיך עם מסירת אמן של מסי לג'ורדי אלבה, והסתיים עם שער בכורה של המגן הוותיק ב-MLS.

בדקה ה-83 מיאמי סגרה עניין בחסות הפרעוש, שדהר באין מפריע לעבר הרחבה, ופירגן ללאונרדו קמפנה האקוודורי שכבש מקרוב את השלישי. בתוספת הזמן לוס אנג'לס צימקה, כשקרלוס ולה בישל לריאן הולינגסהד.

צפו בבישול המבריק של מסי לג'ורדי אלבה

צפו בבישול השני של מסי

ליאונל מסי, אינטר מיאמי, חוגג. Harry How, GettyImages
מחויך ומשוחרר. מסי/GettyImages, Harry How

מסי עומד כעת על מאזן של 11 שערים וחמישה בישולים ב-11 הופעות במדי קבוצתו החדשה. אינטר מיאמי עדיין מפנטזת על קאמבק מרשים בראשותו שיוביל אותה לפלייאוף, אחרי שלפני הגעתו דורגה במקום הלפני-אחרון בקונפרנס המזרחי של ה-MLS.

* לפני המשחק החשוב של נבחרת ישראל מול רומניה, תאי בריבו רשם הופעת בכורה במדי פילדלפיה יוניון ב-MLS. החלוץ שעד כה שותף רק לפרקי זמן קצרים בגביע הליגה, נכנס כמחליף בדקה ה-72 בניצחון 1:4 של פילדלפיה על ניו יורק רד בולס, היה על המגרש כשקבוצתו כבשה את השער האחרון במשחק, וספג כרטיס צהוב בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully