וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקה: "הראינו שאנחנו יכולים לנצח בכל דרך", ביונייטד טוענים: "קופחנו"

שחקן ארסנל לניב דברת, שליח ספורט1 ללונדון: "רגע מדהים לרייס לכבוש בו שער בכורה". התותחנים שברו שיאים ביריבות מול השדים האדומים. רייס: "אסור לתת לסיטי לברוח". טן האח התלונן: "פסר שער שלא בצדק ולא העניקו פנדל", וגם, הרצף המדהים של ז'סוס

ניב דברת ראיון בוקאיו סאקה 3.9/ספורט1

בעונה שעברה לארסנל היו כמה ניצחונות דרמטיים בתוספת הזמן ומהפכים שהעידו על השינוי של הקבוצה של מיקל ארטטה. התותחנים המשיכו רוב העונה במרוץ צמוד מול מנצ'סטר סיטי על האליפות, אך זה הסתיים עם אליפות שלישית ברציפות של התכולים. אחרי המשחק הערב (ראשון) מול מנצ'סטר יונייטד, נראה כי הלונדונים עם הצהרת כוונות - האליפות היא שוב המטרה העיקרית.

במשחק מלא תהפוכות, התערבות של מערכת ה-VAR, ושערים דרמטיים, ארסנל גברה 1:3 על מנצ'סטר יונייטד עם שערים עמוק בתוספת הזמן של דקלן רייס (90+6) וגבריאל ז'סוס (90+11) שהעלו את התותחנים למקום החמישי בטבלה ומנעו משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

דקלן רייס ארסנל. GettyImages
גיבור היום. רייס/GettyImages

זה היה הניצחון השלישי ברציפות בבית של ארסנל על היריבה ההיסטורית, הישג אליו הגיעו בפעם הראשונה בפרמיירליג. התותחנים אמנם נקלעו לפיגור בעוד משחק בו הם סופגים מהבעיטה הראשונה לכיוון השער של ארון רמסדייל - הכי הרבה ב-2023 עם 7 ספיגות כאלה - אך השער המאוחר של רייס היה לשער הניצחון המאוחר ביותר במפגשים בין שתי היריבות המרות בתולדות הפרמיירליג בדקה ה-95:43.

הרכש היקר בתולדות המועדון, סיפר בסיום על התחושות אחרי השער הדרמטי שלו והניצחון היקר: "היריבות בין שני המועדונים תמיד מיוחדת, אז לשחק במשחק כזה זה דבר גדול. הייתי מרוכז מאוד בסיום, ידעתי שאני חייב לתת מעצמי הכל. אפשר להרגיש את הלחץ במועדון כמו ארסנל, אבל לי זה גורם לתת הופעות גדולות יותר. יש לי מזל גדול להגיע לקבוצה הזאת ולהתאקלם פה כל כך מהר. השער? אם אתה לא תנסה לבעוט, לעולם לא תבקיע".

רייס הוסיף וידע לציין אחרי מי בדיוק הקבוצה צריכה לרדוף, על אף שהיא רק במקום החמישי עם 3 קבוצות נוספות מעליה: "אסור לתת למנצ'סטר סיטי לברוח. הם ניצחו בכל 4 המשחקים שלהם. לצאת לפגרה עם ניצחון כזה ולצמצם מחדש את הפער זה חשוב".

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: רייס וז'סוס העניקו לארסנל 1:3 על מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
דקלן רייס חוגג יחד עם מיקל ארטטה מאמן ארסנל. GettyImages
"הדבר החשוב הוא 3 הנקודות". רייס וארטטה/GettyImages

בוקאיו סאקה התראיין בסיום לניב דברת, שליח ספורט 1 ללונדון, וסיפר על הניצחון הדרמטי של ארסנל: "היינו צריכים רגע לנשום. זה היה משחק לא יאומן, ידענו לחזור מהר והראינו אופי כששבנו מהפיגור. יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה, אבל ה-VAR ראה שהיה נבדל בשער שלהם. זה נתן לנו את המוטיבציה יחד עם הקהל להשיג את שער הניצחון".

הקשר הצעיר התייחס לכך שהשער מתאים לאופי של אלופים וענה: "אנחנו לגמרי הראינו היום שאנחנו יכולים לנצח בכל דרך. מבחינה אישית, אני יכול להמשיך להתפתח ולהתקדם - לכבוש עוד, לגדול, לבשל, להגן".

על הרגע הגדול של דקלן רייס שכבש את שער הניצחון: "יש סיבה לכך שהוא פתח כל הזמן עד היום. זה לא שהדברים התחברו לו דווקא היום, זה היה ככה מהרגע הראשון. אני שמח בשבילו על השער, זה רגע מדהים להשיג בו את שער הבכורה שלו במועדון".

על היכולת של הקבוצה מפתיחת העונה והדרך בה הקבוצה תוכל להשיג שערים מוקדם יותר מבלי להיקלע לפיגור: "זה פשוט, אנחנו חייבים לכבוש. הדבר הכי חשוב לקחת מפה זה את 3 הנקודות ולצאת לפגרת הנבחרות בשקט כדי לחזור להתרכז ולעבוד קשה שננצח במשחק הבא".

ז'סוס, ששב מפציעה וכבש אחרי שעלה מהספסל, העלה את מאזנו בפרמיירליג ל-52 ניצחונות ב-57 משחקים בהם כבש בליגה, כאשר הוא מעולם לא הפסיד באף משחק כזה. מלבד הברזילאי, גם הקפטן מרטין אודגור כבש שוב והעלה את מאזנו מאז תחילת העונה שעברה ל-16 כיבושים, כאשר רק 5 שחקנים אחרים כבשו יותר ממנו בזמן הזה, והוא היחיד שעשה זאת מעמדת הקשר.

אריק טן האח, מאמן הקבוצה המאוכזבת של הערב, הביע תסכול בסיום: "ההופעה שלנו הייתה בסדר גמור. חשבתי ששיחקנו טוב מאוד מול קבוצה נהדרת, אבל זה לא הספיק. אני חושב שהיינו זקוקים למעט מזל היום, ועצם זה שפסלו את השער של גרנאצ'ו, שלא היה נבדל לדעתי, היה נגדנו. לאחר מכן היה פנדל שלא נשרק על רסמוס הוילונד ואז ישר ספגנו שער שבו הייתה עבירה על ג'וני אוואנס. חבל שלא הצלחנו לסיים את המצבים שלנו כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully