וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: רייס וז'סוס העניקו לארסנל 1:3 על מנצ'סטר יונייטד

הרכש היקר בתולדות המועדון (90+6) והחלוץ (90+11) ניצחו את השדים האדומים עם שערים דרמטיים. רשפורד (27) כבש ראשון, אודגור (28) השווה. שער של גרנאצ'ו (88) נפסל בעקבות נבדל

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בדרך מספקות משחקים יוצאים מן הכלל כשהן נפגשות, והערב (ראשון) השתיים היו בדרך ל-1:1 עם 87 דקות פחות מלהיבות של כדורגל, אך רגע אחרי ששער דרמטי של אלחנדרו גרנאצ'ו נפסל, הדרמה האמיתית החלה. דקלן רייס וגבריאל ז'סוס כבשו עמוק בתוספת הזמן והעניקו שלוש נקודות יקרות לתותחנים בדרך למקום החמישי בטבלה.

מיקל ארטטה הוסיף למצבת הפצועים הארוכה שלו גם את תומאס פארטיי, אך החזיר ל-11 את גבריאל למרכז ההגנה, בעוד אדי אנקטייה הועדף על פני גבריאל ז'סוס בחוד. מנגד, אריק טן האח העדיף לפתוח עם דיוגו דאלוט כמגן שמאלי, כאשר סרחיו רגילון שחתם ביום האחרון של חלון ההעברות, המתין בפתיחה על הספסל יחד עם רסמוס הוילונד שחיפש דקות ראשונות אצל השדים האדומים. המשחק החל בצורה רדומה למדי עם מעט מצבים, אך בשליטה של התותחנים עד שבדקה ה-27 כריסטיאן אריקסן מצא את מרכוס רשפורד בכדור עומק נפלא והאנגלי הכניע את ארון רמסדייל בדרך ל-0:1. התגובה של ארסנל לא איחרה להגיע כשגבריאל מרטינלי מסר למרטין אודגור והקפטן בעט כדור מדויק לפינה הרחוקה של אנדרה אונאנה (28) עם שוויון תוך דקה.

התותחנים כבר חגגו את השריקה של אנתוני טיילור בדקהה-60 לפנדל אחרי שארון ואן-ביסאקה הכשיל את קאי האברץ, אך אחרי בדיקה של מערכת ה-VAR, טיילור פסק כי ארסנל לא תזכה לכדור עונשין מהנקודה הלבנה. הוילונד עלה לבכורה שלו במחצית השנייה, אך לא הצליח לאיים על השער של רמסדייל, בעוד מהצד השני סאקה החמיץ לקראת הסיום באחד על אחד מול אונאנה וליסנדרו מרטינס נפצע והוחלף. בדקה ה-88 אלחנדרו גרנאצ'ו שעלה מהספסל כבר חגג את שער הניצחון, אבל מערכת ה-VAR קבעה שהיה נבדל והחגיגות הפסיקו מהר מאוד. עמוק בתוספת הזמן (90+6), רייס חגג את שער הבכורה שלו במועדון עם בעיטה חזקה מקרוב שהכניעה את השוער הקמרוני של יונייטד. זה המשיך חמש דקות לאחר מכן (90+11) עם שער נוסף, הפעם של ז'סוס שזרק את דאלוט הצידה ובעט שטוח לפינה הרחוקה של אונאנה בדרך לשלוש נקודות חשובות והיצמדות למאבקי הצמרת של הפרמיירליג. הפסד שני העונה לשדים האדומים שירדו למקום ה-11 בטבלה.

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
העלה את השדים האדומים ליתרון. רשפורד/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 19: הרבה זמן לקח לארסנל לאיים על השער של אנדרה אונאנה, אך זה הגיע מכדור קרן של בוקאיו סאקה שפגש את הראש של דקלן הרייס, הנגיחה של קשר הרכש עלתה מעל המסגרת של יונייטד.

דקה 27: גול! בניגוד גמור למהלך המשחק - מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון! מסירת עומק נפלאה של כריסטיאן אריקסן מצאה את מרכוס רשפורד. האנגלי חלף על פני הגנת ארסנל ובעט כדור מדויק לפינה הרחוקה, ארון רמסדייל הצליח להדוף בקצות האצבעות, אבל זה הלך לקורה ופנימה. 0:1 ליונייטד!

דקה 28: גול! התגובה של התותחנים לא איחרה להגיע - מתפרצת מהצד השני של סגנית האלופה הסתיימה במסירה של גבריאל מרטינלי למרטין אודגור, והקפטן של ארסנל השווה את התוצאה ל-1:1 עם בעיטה נפלאה לפינה הרחוקה של אונאנה!

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
הגיב מהר. אודגור/GettyImages

דקה 54: ברונו פרננדש מצא במסירת עומק את אנתוני מרסיאל, הצרפתי נעצר אצל רמסדייל והבעיטה החוזרת של רשפורד גם כן נעצרה והורחקה לקרן.

דקה 60: קאי האברץ הוכשל ברחבה על ידי ארון ואן-ביסאקה ואנתוני טיילור הצביע על הנקודה הלבנה. אחרי ששופטי ה-VAR קראו לו, טיילור צפה שוב במהלך ופסק כי אין פנדל לארסנל.

דקה 63: אודגור חלף על פני כל הגנת יונייטד, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מאוד והלכה ישר לידיים של אונאנה.

קאי האברץ ארסנל לצד ארון ואן-ביסאקה קאסמירו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ניסה לסחוט פנדל ללא הצלחה. האברץ בין ואן-ביסאקה וקאסמירו/GettyImages
רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בכורה אצל השדים האדומים. הוילונד/GettyImages
אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד כובש מול ארון רמסדייל שוער ארסנל. GettyImages
כבר ראה את הניצחון בכיס. גרנאצ'ו כובש מול רמסדייל/GettyImages

דקה 68: תרגיל יפה בכדור הקרן של סאקה הסתיים עם מסירה למרטינלי שבעט כדור חד לפינה הקרובה ופספס במעט את המסגרת של אונאנה.

דקה 81: התקפה נהדרת של ארסנל עברה דרך כל שחקני ההתקפה של התותחנים, עד שמסירה של בן ווייט הגיעה לסאקה, אך אונאנה עצר מקרוב בעיטה חלשה של האנגלי.

דקה 88: מנצ'סטר יונייטד כבר חגגה שוב יתרון עם שער דרמטי של אלחנדרו גרנאצ'ו, אבל הארגנטינאי היה בעמדת נבדל ואחרי התערבות מערכת ה-VAR, השער נפסל.

דקלן רייס ארסנל. GettyImages
איש המהפך. רייס/GettyImages
גבריאל ז'סוס ארסנל. GettyImages
חתם בסטייל. ז'סוס/GettyImages

דקה 90+6: גול! עם שער בכורה במועדון, וכנראה אחד החשובים שעוד יכבוש במדי התותחנים, דקלן רייס העניק לארסנל כנראה שלוש נקודות עם גול עמוק בתוספת הזמן כשבעט כדור חזק שאונאנה לא הצליח להדוף. 1:2 לארסנל!

דקה 90+11: גול! עכשיו הסיפור סגור - מתפרצת של ארסנל הסתיימה עם גבריאל ז'סוס שעלה מהספסל, זרק הצידה את דיוגו דאלוט ובעט לפינה הימנית של אונאנה בדרך ל-1:3 ושלוש נקודות יקרות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully