וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי צפויה לשדרג את חוזהו של הולאנד: "תמיד רעב לשערים"

הטרבליסטית מודאגת מהנהירה לליגת הסעודית ותציע לחלוץ הנורבגי 600 אלף ליש"ט בשבוע. הסוקרר המצטיין הוסיף שלושער שישי בפרמיירליג, שבר את שיאו של אנדי קול ועקף את אגדות הליגה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:5 (שלושער לארלינג הולאנד)/ספורט1

4 מחזורים לתוך עונת 2023/24 של הפרמיירליג ויש רק קבוצה אחת שנותרה מושלמת, לא משנה איך יסתיים הערב המחזור - האלופה והטרבליסטית מנצ'סטר סיטי, שניצחה גם אתמול (שבת) את פולהאם 1:5 ונותרה בפסגת הטבלה.

כוכב המשחק פעם נוספת היה, איך לא, ארלינג הולאנד. החלוץ הנורבגי התכבד בשלושער ובישול לחוליאן אלברס, שותפו לחלק הקדמי, במשחק בו האלופה האנגלית לא הבריקה, אך עם חמישה איומים למסגרת של ברנד לנו, הסיטיזנס כבשו את כל המצבים בדרך לשבוע נוסף בפסגה לקראת היציאה לפגרת הנבחרות.

הולאנד הגיע לציון דרך של מעורבות ב-50 שערי פרמיירליג (41 שערים ו-9 בישולים), והוא עשה זאת ב-39 הופעות בלבד. בכך, החלוץ של סיטי שבר את שיאו של אנדי קול שעשה זאת ב-43 משחקים והפך לשחקן להגיע להישג זה הכי מהיר אי פעם. מבחינת כיבוש שערים, הולאנד השווה את מאזן הכיבושים שלו בצורה זהה לפתיחת העונה שעברה: צמד במחזור הפתיחה, לא כבש במחזור השני, שער אחד במחזור השלישי ושלושער במחזור הרביעי. בעונה שעברה במחזור החמישי הוא הוסיף שלושער שני ברציפות, במה שיהיה מעניין לראות אם זה ימשיך גם העונה במחזור הבא.

הנורבגי העלה את מאזן השלושערים שלו בפרמיירליג ל-6 מאז שהצטרף למועדון ממנצ'סטר בקיץ שעבר, ובכך עקף מספר אגדות מהליגה האנגלית דוגמת מוחמד סלאח, פרננדו טורס, טדי שרינגהאם, ג'רמיין דפו ודווייט יורק, שכבשו 5 פעמים שלושער בפרמיירליג.

החלוץ התראיין בסיום המשחק והודה שהתגעגע לכבוש שלושער במשחק: "חזרתי, לא היו עבורי בעיות. אני תמיד רעב לשערים. זאת עונה חדשה ואני מרגיש נהדר ומוכן להכל. אנחנו נמשיך מפה להיות טובים יותר ויותר, כי אנחנו המועדון הטוב בעולם".

עוד בוואלה!

שני בישולים למנור סולומון בטוטנהאם, חמישייה גם לסיטי: צפו בשערים

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
בפוזה מוכרת. הולאנד עם כדור המשחק/GettyImages

בנושא אחר אצל הולאנד, לפי דיווחים באנגליה, האלופה מתכננת כבר לפתוח מחדש את חוזהו של החלוץ ולשדרג משמעותית כלכלית את ההצעה אליו, בעיקר בעקבות הנהירה לליגה הסעודית בקיץ האחרון.

הסקורר האדיר של הטרבליסטית מרוויח נכון להיום 375 אלף ליש"ט בשבוע במדי התכולים של סיטי, לא כולל בונוסים, וכעת הוא עשוי להשתדרג עם חוזה עתק של 600 אלף ליש"ט אם יחליט להאריך את חוזהו מעבר ליוני 2027.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully