וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בישולים למנור סולומון בטוטנהאם, חמישייה גם לסיטי: צפו בשערים

עודכן לאחרונה: 2.9.2023 / 23:30

הישראלי פתח לראשונה בליגה והצטיין ב-2:5 בברנלי. סון כבש שלושער, רומרו הפך לפני המחצית בביצוע נפלא ומדיסון הוסיף בכדור אדיר ממרחק. האלופה דרסה 1:5 את פולהאם, שלושער להולאנד ושערים גם לאלברס ואקה. צ'לסי הפסידה במפתיע 1:0 לנוטינגהאם פורסט

חגיגה אנגלית: צפו בכל שערי היום מהמחזור הרביעי בפרמיירליג (2.9)/ספורט1

חגיגה אנגלית לכל דבר ועניין הייתה לנו היום (שבת) אחר הצהריים במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג. מנור סולומון פתח לראשונה בהרכב טוטנהאם בליגה ובישל פעמיים ב-2:5 המוחץ בחוץ על ברנלי, בזמן שמנצ'סטר סיטי הביסה הבביתה 1:5 את פולהאם עם הצגה של ארלינג הולאנד שכבש שלושער והגיע כבר לשישה שערים העונה בפרמיירליג. ההפתעה הגיעה מכיוונה של צ'לסי, שהפסידה בביתה 1:0 לנוטינגהאם פורסט ונותרה עם ארבע נקודות בלבד. במשחק המאוחר של הערב דרסה ברייטון 1:3 את ניוקאסל.

צפו בשני הבישולים הנהדרים של סולומון לסון

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1
יונג מין סון לצד מנור סולומון עוד שער של טוטנהאם. רויטרס
הצמד החדש של טוטנהאם? סולומון וסון/רויטרס

ברנלי - טוטנהאם 5:2

התרנגולים בינתיים מסתדרים מצוין גם ללא הארי קיין, ולשמחתנו ההתפוצצות הגיעה כאשר מנור סולומון עלה ב-11. הישראלי זכה לקבל מאנג' פוסטקוגלו את חולצת ההרכב לראשונה בליגה, במקום רישרליסון שלא כשיר במאת האחוזים, והחזיר למאמנו עם שני בישולים נהדרים ליונג מין סון - שלא כבש באף אחד מהמחזורים הקודמים והיום חגג שלושער. למעשה אלו הבישולים הראשונים של סולומון בפרמיירליג, שבמדי פולהאם בעונה שעברה כבש, אבל לא בישל כלל.

טוטנהאם עוד נקלעה לפיגור בדקה הרביעית מול עולה החדשה, אבל שחקניו של וינסנט קומפני לא החזיקו מעמד זמן רב כי כבר בדקה ה-16 סולומון בישל לסון והמהפך הושלם בפצצה של הבלם כריסטיאן רומרו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בחצי השני המשחק הוכרע עם שער אדיר של מדיסון בבעיטה מחוץ לרחבה ועוד שני שערים של סון, תחילה מבישול נהדר של סולומון ולאחר מכן מכדור עומק של פדרו פורו. המארחת רק צימקה בתוספת הזמן ל-5:2 מרגלי בראנוהיל.

יונג מין סון לצד מנור סולומון עוד שער של טוטנהאם. רויטרס
סולומון עם שני בישולים במשחקו הראשון בהרכב טוטנהאם בליגה, סון עם שלושער/רויטרס

דקה 4: גול! המארחת עלתה ליתרון בזק. לוקה קולאושו פרץ משמאל, נכנס לרחבה והעביר רוחב ללייל פוסטר שממטרים ספורים הכניע את ויקאריו בקלות. 0:1 לברנלי

דקה 16: גול! סולומון בישל לסון את שערו הראשון העונה. פדרו פורו הריץ את סון למתפרצת, הקוריאני מסר לסולומון שנכנס לרחבה, החזיר לדרום קוריאני כדור מצוין והאחרון הקפיץ מעל השוער את שער השוויון. 1:1.

דקה 45+2: גול! המהפך הושלם. מהלך שהחל עם קרן של מדיסון הסתיים בכך שרומרו הפציץ מכ-16 מטר דכדור לחיבורים הרחוקים וחגג שער שני העונה בליגה. טוטנהאם מובילה.

דקה 54: גול! טוטנהאם חוגגת בברנלי וכעת זהו מדיסון שקיבל כדור מהמגן הצעיר אודוג'י וירה מחוץ לרחבה כדור שלא הותיר סיכוי לשוער.

דקה 63: גול! הרביעי של טוטנהאם והבישול השני של סולומון! הישראלי מסר רוחב מצוין משמאל, סון בנגיעה הפציץ.

דקה 67: גול! שלושער לסון. הפעם זהו פדרו פורו שבכדור עומק הציב אותו לבד מול השוער והוא גלגל לפינה הקרובה את החמישי של התרנגולים.

דקה 68: סולומון הוחלף. הופעה ראשונה טובה בהחלט בהרכב טוטנהאם בליגה.

דקה 90+4: גול! בראונהיל זרק את השומר ומקרוב הכניע את ויקאריו, שער ניחומים נוסף למקומיים. 2:5 לטוטנהאם

ארלינג הולאנד חוגג יחד עם חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
גם לסיטי יש צמד מרשים. אלברס והולאנד/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:5

האלופה, אם תרצו הטרבליסטית, ממשיכה בשלה והיא היחידה עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים בפרמיירליג. ז'רמי דוקו הבלגי פתח בהרכב וערך הופעת בכורה, גם פיל פודן שב ל-11 ותפס בצד שמאל את המקום של ג'ק גריליש הפצוע, אבל כרגיל על ההצגה ניצחו צמד החלוצים ארלינג הולאנד וחוליאן אלברס שכבשו ובישלו אחד לשני - הנורבגי הספיק בתוספת הזמן להשלים שלושער ולהגיע לשישה שערים העונה, יותר מכל שחקן אחר. פולהאם הצליחה לרשום שוויון בזק כאשר טים רים בדקה ה-33 מחק את היתרון שקבע אלברס בדקה ה-31, אבל בדקה ה-45+5 הבלם ניית'ן אקה הבקיע שער גבולי שקבע 1:2 במחצית - למורת רוחם של האורחים שהשתוללו וטענו שמנואל אקנג'י בעמדת נבדל הפריע למהלך ובהחלט ייתכן שהצדק איתם. בחצי השני הולאנד הצטרף לחגיגה עם שלושער כאמור, השער השני מפנדל שבוע אחרי שהחמיץ מהנקודה הלבנה.

דקה 31: גול! הולאנד לא הבקיע, אבל בכדור רוחב נפלא מצאת אלברס שמתוך רחבת החמש הבקיע שער קל. 0:1 לסיטיזנס בניסיון הממשי הראשון על שערו של לנרו.

דקה 33: גול! פולהאם עם שוויון בזק. רים דחק מקו השער אחרי כדור קרן והימם את האיתיחד.

דקה 45+5: גול! סיטי שבה ליתרון. קרים נהדרת של פודן נחתה על ראשו של אקה, שנגח כדור חזק ומדויק לפינה. פולהאם דרשה שהשער ייפסל בטענה לנבדל של אקנג'י שהסתיר לכדור וגם שלח רגל לכדור, שופטי המסך חשבו אחרת והשער אושר.

דקה 58: גול! איך לא, הולאנד הצטרף לחגיגה. הפעם זהו אלברס שהחזיר לנורבגי עם כדור בין שני הבלמים, הולאנד עם קצת עזרה מההגנה הגיע לכדור וכבש מעמדה אופיינית.

דקה 70: גול! אלברס הוכשל ברחבה רגע לפני שהוא בועט, הולאנד השלים צמד מנקודת הפנדל. 1:4 לסיטי.

דקה 90+5: גול! השלושער של הולאנד. גומס היתל בהגנה ומסר רוחב לנורבגי שקבע את תוצאת הסיום בשער קל.

צפו בשלושער של הולאנד ב-1:5 של סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:5 (שלושער לארלינג הולאנד)/ספורט1
אנתוני אלנגה, שחקן נוטינגהאם פורסט מכניע את סאנצ'ס שוער צ'לסי. JUSTIN TALLIS, GettyImages
קאיסדו איבד, אלנגה חגג/GettyImages, JUSTIN TALLIS

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 1:0

צ'לסי ממשיכה לקרטע, בלשון המעטה. במחזור שעבר ראחים סטרלינג כיכב ב-0:3 על לוטון הקטנה והוביל את הבלוז לניצחון ראשון העונה אחרי תיקו מול ליברפול והפסד לווסטהאם, אבל היום שום דבר שעשו שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו לא הספיק מול נוטינגהאם פורסט, שמצדה ממשיכה להרשים ואחרי שבשבוע שעבר שמטה יתרון כפול בהפסד 3:2 למנצ'סטר יונייטד, השיגה ניצחון יוקרתי אחרי שטאיו אווני חטף כדור למויסס קאיסדו, שחקן הרכש שהגיע עבור 115 מיליון ליש"ט, וסידר לאנתוני אלנגה את שער הניצחון. ניקולאס ג'קסון רשם החמצת ענק בדקות הסיום.

דקה 48: גול! נוטינגהאם פורסט ביתרון בסטמפורד ברידג'. קאיסדו איבד כדור במרכז המגרש, אוואני מסר בין הרגליים של סילבה לאלנגה והאחרון הכניע את סאנצ'ס באחד על אחד. 0:1 לאורחת.

צפו בתקציר ההפסד של צ'לסי

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 1:0/ספורט1

ברייטון - ניוקאסל 1:3

הציפיות מניוקאסל היו בשמיים העונה אחרי שבשנה שעברה הדהימה את כולם כשנכנסה לטופ 4 וחזרה לליגת האלופות, אבל אם יש קבוצה נוספת שהפתיעה בענק ב-2022/23 זו ברייטון. היום הקבוצות נפגשו ובעוד השחפים השאירו מאחוריהם את ההפסד לווסטהאם במחזור הקודם, הם על הדרך גם השפילו את העורבים שספגו הפסד שלישי ברציפות בליגה. ניוקאסל הגיעה לברייטון אחרי הפסדים 1:0 למנצסטר סיטי ו-2:1 לליברפול שבו שמטה יתרון ונכנעה בתוספת הזמן, אבל היום שחקניו של אדי האו פשוט לא הצליחו להוות יריב ראוי לחבורה של רוברטו דה זרבי. איש השעה היה החלוץ אוון פרגוסון, שתפס בחוד את מקומו של דני וולבק הפצוע וכמו הולאנד וסון הבקיע גם כן שלושער - בדקות 27, 65 ו-70 בדרך לניצחון מרשים שהושג ללא אנסו פאטי שאתמול הגיע מברצלונה. מנגד, ניוקאסל רק צימקה משער של קאלום ווילסון בדקה ה-90+2 ולמעשה שוב פישלה מול ברייטון, אותה לא ניצחה מאז שהשתיים נפגשו בליגת המשנה בפברואר 2017.

צפו בשלושער של פרגוסון בניצחון הגדול של ברייטון על ניוקאסל

תקציר: ברייטון - ניוקאסל 1:3/ספורט1

משחקים נוספים

שפילד יונייטד - אברטון 2:2
לשפילד: קמרון ארצ'ר (33), ג'ורדן פיקפורד (45, עצמי). לאברטון: עבדולאי דוקורה (14), ארנוט דנג'ומה (55).

ברנטפורד - בורנמות' 2:2
לברנטפורד: מתיאס ינסן (7), בריאן אמבומו (90+3). לבורנמות': דומיניק סולאנקה (30), דייויד ברוקס (77).

צפו בפיקפורד מציל שער עם הראש בתוספת הזמן

שחקני ווסטהאם ג'רוד בואן, מוחמד קודוס. רויטרס
ווסטהאם בכושר נהדר. בואן וקודוס חוגגים/רויטרס

לוטון - ווסטהאם 2:1

במשחק שפתח את המחזור ביום שישי בערב, החבורה של דייויס מויס שוב נראתה מצוין ואפילו הייתה בפסגה עד שסיטי דאגה שוב להוריד אותה ממנה. ג'רוד בואן כבש את השער הראשון בדקה ה-37 מבישול של לוקאס פאקטה (שפתח ושיחק 90 דקות בצל סערת ההימורים), והניצחון הובטח בדקה ה-86 עם שער של קורט זומה. מאדס אנדרסן רק צימק בתוספת הזמן, אבל בשורה התחתונה הפטישים חוגגים ניצחון שלישי ברציפות, וחוגגים גם הופעת בכורה של מוחמד קודוס שנכנס לדקות ראשונות בתוספת הזמן.

צפו בווסטהאם מנצחת בלוטון

תקציר ה-1:2 של ווסטהאם על לוטון טאון/ספורט1

משחקי יום ראשון במחזור ה-4 בפרמיירליג

ליברפול - אסטון וילה (16:00, ספורט1)
קריסטל פאלאס - וולבס (16:00, ספורט2)
ארסנל - מנצ'סטר יונייטד (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully