וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום בלגרד ניצחה 1:2, גלזר ספג בבעיטה היחידה למסגרת

אלופת סרביה גברה על נובי פזאר, אך שוב לא הרשימה אחרי ההפסד הסנסציוני לווז'דובאץ במחזור שעבר. השוער ספג חמישה שערים בשישה משחקי ליגה

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - נובי פזאר 1:2/ספורט1

שבוע אחרי ה-3:2 הסנסציוני מול ווז'דובאץ - ההפסד הראשון שלה בליגה הסרבית אחרי 65 משחקים - הכוכב האדום בלגרד שבה למסלול הניצחונות. קבוצתו של ברק בכר אמנם לא הרשימה הערב בביתה ב-1:2 על נובי פזאר, אך נהנתה מתמיכת הקהל המקומי ותצא לפגרת הניצחונות במאזן של חמישה ניצחונות והפסד בשישה מחזורים, מרחק נקודה מהמובילה באצ'קה טופולה.

הציפיות מהכוכב האדום היו בשמיים אחרי פתיחת העונה המוחצת במשחקי ההכנה ובמחזורי הפתיחה בסרביה, אולם הירידה ביכולת הורגשה גם היום מול הקבוצה שמדורגת במקום העשירי עם שני ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים. למזלה, על אף שעומרי גלזר ספג היום בבעיטה היחידה למסגרת השער שלו, היא כבשה לפני כן פעמיים ובשורה התחתונה עשתה את המוטל עליה.

היה זה תחילה הבלם אלכסנדר דראגוביץ' שכבר בדקה השמינית בעט מהאוויר את הראשון של הכוכב האדום אחרי תגובה רשלנית של הגנת האורחת להרמה לרחבה, וגלור קאנגה בדקה ה-80 הכפיל את היתרון מנקודת הפנדל במהלך שבעקבותיו גם נותרה האורחת ב-10 שחקנים. דקה אחר כך יובאנוביץ' בעט מכ-16 מטר וגלזר רק נגע בכדור ולא מנע ממנו לפגוש את הרשת, אבל גם השער החמישי שספג העונה בשישה משחקים לא מנע מהכוכב האדום את הניצחון מול הקבוצה שבשנה שעברה נפרדה ממנה ב-2:2 באצטדיון המרקנה בבלגרד.

כידוע, הכוכב האדום הוגרלה השבוע לבית ז' בליגת האלופות ותתחיל את דרכה שם במשחק חוץ מול אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי ב-19 בספטמבר. שבועיים לאחר מכן תארח את יאנג בויז וב-25 באוקטובר תצא ללייפציג. מהפגרה היא תשוב למשחק מול צ'וקאריצ'קי בעוד שבועיים.

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר, עם עוזרו גיא ויזינגר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
חזרה למסלול הניצחונות. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מהלך המשחק

דקה 8: גול! 0:1 לכוכב האדום בלגרד. אלכסנדר דראגוביץ' העלה את המקומיים ליתרון בבעיטה מהאוויר אחרי שהגנת האורחת לא הסתדרה עם מצב נייח ואפשרה לבלם להבקיע מכחמישה מטרים.

דקה 78: פנדל לכוכב האדום. עבדולאיה סיסה מנע שער והורחק בכרטיס האדום, לאלופה יש הזדמנות להכפיל את יתרונה.

דקה 80: גול! גלור קאנגה שעלה מהספסל דקות ספורות לפני כן לא התבלבל וקבע 0:2 מהנקודה הלבנה.

דקה 81: גול! נובי פזאר חזרה למשחק במהרה. דקה בלבד אחרי השער, סשה יובאנוביץ' בעט בחופשיות מכ-16 מטר לפינה הרחוקה, גלזר לא שלח יד חזקה מספיק ועל אף שנגע בכדור לא הצליח למנוע ממנו לפגוש את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully