וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה איש לא ציפה: הפסד בכורה מביך לבכר וגלזר עם הכוכב האדום

ווז'דובאץ הקטנה רשמה סנסציית ענק עם 2:3 והנחילה לאלופת סרביה הפסד ליגה ראשון אחרי 65 משחקים. השוער ספג שלישייה, דבר שלא קרה לקבוצתו יותר מארבע שנים

תקציר: ווז'דובאץ - הכוכב האדום 2:3/ספורט1

עם מאזן מושלם בעידן ברק בכר והפרש שערים 1:16 אחרי ארבעה מחזורים בליגה הסרבית, הכוכב האדום בלגרד הייתה פייבוריטית ברורה להישאר מושלמת גם אחרי הדרבי הקטן אצל FK ווז'דובאץ, אבל למארחת היו תכניות אחרות. גם היא הייתה ללא הפסד ערב המחזור והצליחה להדהים עם שלישייה לרשת עומרי גלזר ו-2:3 סנסציוני שבוודאי יעורר תגובות סוערות בסרביה הערב (שבת) ובימים הקרובים.

הכוכב האדום סיימה את העונה הקודמת, לפני בכר, כאלופה בלתי מנוצחת. זה למעשה הפסד הליגה הראשון שלה מאז 27 באוקטובר 2021. אז הייתה זו רדניק סורדוליצה שהפתיעה עם 1:2 והפעם תורה של ווז'דובאץ, שהפסידה לאלופה בכל 12 המפגשים האחרונים, מאז הניצחון במאי 2017 בדיוק באותה תוצאה. רצף של 15 ניצחונות ו-65 משחקי ליגה ללא הפסד הגיע לסיומו.

עומרי גלזר פתח כרגיל בין הקורות של הכוכב האדום ולא יכול היה למנוע את השערים על הדשא הסינטטי. הוא חתום על שלישייה ראשונה שקבוצתו סופגת מאז אפריל 2019.

ביום חמישי יידעו בכר וגלזר מי יהיו היריבות של הכוכב האדום בשלב הבתים של ליגת האלופות, שם נמצאת הקבוצה הסרבית בדרג השלישי.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
לא נעים. עומרי גלזר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

מהלך המשחק

דקה 5: גול! הבלם דגנק איבד כדור ברשלנות, בורמאז קיבל בתוך הרחבה בצד שמאל והפציץ לרשת הגבוהה. גלזר לא יכול היה להושיע וזה 0:1 לווז'דובאץ.

דקה 33: ווז'דובאץ יצאה לעוד מתפרצת, הפעם הבעיטה הייתה חלשה וגלזר קלט.

דקה 38: כמה קרוב לשוויון של הכוכב האדום, אבל אולאינקה נגח משישה מטרים אל המשקוף והחוצה.

דקה 44: גול! בכר בהלם על הספסל, אחרי שנשקוביץ' סובב כדור נהזר וגלזר לא יכול היה להושיע. 0:2 מדהים לווז'דובאץ.

דקה 61: גול! תאודורוביץ' ניצל את העובדה שכל שחקני הכוכב האדום היו בהתקפה, מצא עצמו לבד מול גלזר והקפיץ באומנות אל הרשת. 0:3 אדיר לווז'דובאץ וזו שלישייה ראשונה שהאלופה סופגת מאז ההפסד 3:2 לצ'וקאריצ'קי באפריל 2019.

דקה 74: גול! הבלם רודיץ' שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, עלה לכדור קרן, נגח פנימה וצימק ל-3:1.

דקה 90+1: אולאינקה עבר את השוער ויצר מצב, המארחת הצילה פעם אחת מהקו ואז הכדור חזר לאולאינקה וג'ורג'ביץ' המגן הדף עם היד ממש על קו השער. הוא ראה אדום והכוכב האדום קיבלה פנדל, אותו המחליף קאנגה בעט פנימה. רק 3:2 ויש עוד שבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully