וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוטנהאם מתלהבים מהצמד "סונומון": "עבודה נהדרת של מנור"

הישראלי פתח לראשונה בהרכב התרנגולים וסיפק צמד בישולים לסון במה שכינו אוהדי הקבוצה "השותף החדש של סון להתקפה במקום קיין"

תקציר: ברנלי - טוטנהאם 5:2/ספורט 1

הופעת הבכורה של מנור סולומון בהרכב של טוטנהאם בהפסד בפנדלים לפולהאם בגביע הליגה הייתה לא מספיק טובה, כשרוב המשחק הוא הוצב באגף ימין, בניגוד לעמדתו הטבעית בכנף שמאל. הערב (שבת) הישראלי פתח לראשונה ב-11 של התרנגולים בפרמיירליג וזאת הייתה הופעה שונה לחלוטין עם שני בישולים ב-2:5 משכנע על ברנלי, עד שהוחלף.

סולומון הוצב הפעם באגף שמאל, כאשר יונג מין סון, שכבש שלושער, היה בחוד, ונהנה מצמד בישולי הבכורה של הישראלי בפרמיירליג. הראשון הגיע בדקה ה-16 והחזיר את הקבוצה הלונדונית למשחק אחרי שפיגרה בשלב מוקדם, כשהישראלי מצא את החלוץ וזה הקפיץ מעל ג'יימס טראפורד בדרך לשוויון. השני הציג את היכולת הנהדרת של סולומון עם פריצה נהדרת מאגף שמאל ומסירה מדויקת לסון שבנגיעה בעט לפינה ובדקה ה-63 העלה את טוטנהאם ל-1:4.

בדקה ה-69 יצא ובמקומו נכנס איבן פרישיץ', לקול תשואות קהל החוץ שהביע את הערכתו על ההופעה של שחקן הרכש של התרנגולים.

יונג מין סון לצד מנור סולומון טוטנהאם. GettyImages
הציוות החדש בטוטנהאם? סולומון וסון/GettyImages

באנגליה התלהבו מהיכולת של סולומון והחמיאו לאנג' פוסטקוגלו שהחזיר אותו לעמדתו הטבעית: "ההצבה של סון בחוד וסולומון בכנף שמאל הביאה הרבה ביטחון לטוטנהאם. עבודה נהדרת של מנור על הקו, יכול לפתוח גם בהמשך העונה", נכתב בעמודי האוהדים הבריטים של טוטנהאם.

ב"ספרס אקספרס" התלהבו משיתוף הפעולה בין סולומון לחלוץ הדרום קוראיני וכבר כינו אותם "סונומון", כשהכריזו: "בסופו של דבר קיין עזב, ונראה שסוני מצא את השותף החדש שלו להתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully