וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר על קביים, גילוי גלבאן והסטירה למורגן: סיפורי גיא לוזון

ההיכרות עם החלוץ ("אם היה אוהב כדורגל, הוא היה ברמות הגבוהות"), איך מצא את הארגנטינאי ("שמן, אבל עשה מה שהוא רוצה מול בוקה") והטענה: "לא נגעתי בזיו, הוא אפילו חייך". צפו בחלק א' של הריאיון עם המאמן ב"סערה בממלכה"

"סערה בממלכה" עם גיא לוזון: חלק א'/ספורט1

תאהבו אותו או לא, אין עוררין על כך שגיא לוזון הוא מאמן שאף אחד בכדורגל הישראלי לא יכול להישאר אדיש אליו. בתכנית "סערה בממלכה" עם לירן שכנר, בה התארח השבוע, לוזון סיפק סיפורים על כמה מהאנשים והאירועים הבולטים שהוא היה מעורב בהם בקריירה.

על ההיכרות עם אלירן עטר בימי בני יהודה: "אלירן זה טאלנט שאם היה אוהב כדורגל, הוא היה משחק ברמות הכי גבוהות. באחד האימונים הראשונים, אלירן עטר על קביים, ילד. ואני לא מכיר אותו כשחקן. אומר לי 'גיא, תן לי לבעוט בכדור'. אמרתי לו 'מה אתה רוצה ממני?'. 'תגיד לאיזה שחקן לעמוד בפינה של הקרן, שירים לי כדורים'. אני אומר לו 'שמע אלירן, אתה עם גבס, עם קביים, איך אתה רוצה לבעוט?'. אומר לי 'גיא, כל כדור שיפול לי לרגל, יפול בחיבור'. עם הקביים, עומד על ה-16, רגל אחת. מרימים לו כדור, בום לחיבורים. בום, לחיבורים. בום, לחיבורים. אמרתי לו 'תקשיב, איך שאתה מוריד את הגבס, אתה ישר בהרכב'".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"לא נגעתי בזיו מורגן". גיא לוזון/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

איך הביא את פדרו גלבאן לישראל: "באותה תקופה הילדה שלי נולדה וקיבלתי את העונש להאכיל אותה בשתיים-שלוש בלילה. אמרתי לפני שאני משכיב את ספת הטלוויזיה, אני אשים קלטת שקיבלתי של בלם מארגנטינה. תוך כדי שאני מאכיל, אני קולט מספר 10, כוכב, שמן, אבל מול בוקה הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש. עכשיו מחליפים אותו, ואני מבין למה, כי הוא לא רץ. אני אומר לדמאיו, 'תקשיב, ראיתי שחקן לא נורמלי, מספר 10, כוכב, תפור לנו פה. אם אפשר, אני רוצה אותו'. הסוכן בעצמו לא הכיר אותו".

גם לסטירה שנתן לזיו מורגן חזר לוזון: "סטירה לזיו לא הייתה. גם אם תראה בהילוך איטי, אתה תראה שהפנים שלו לא זזות. אם אתה תראה את פפ גווארדיולה נותן לטיאגו 'לטיפה', זה יותר משמעותי משלי. לא נגעתי בזיו. זה נראה בכל ההילוכים החוזרים כאילו נתתי לו מכה. אם תיתן למישהו סטירה באמת, הפנים שלו יעופו. הפנים שלו לא זזו בכלל, הוא אפילו חייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully