וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פדרו גלבאן הגיע לישראל

16.7.2008 / 20:04

הקשר הארגנטינאי מקבוצת סן-מרטין נחת בשדה התעופה בן גוריון ויצטרף למחנה האימון של הזהובים בהולנד. אלירן עטר יסכם בקבוצה

הקשר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, שחקן הרכש החדש של בני יהודה תל אביב, נחת הערב (רביעי) בישראל. גלבאן התקבל על ידי נציגי הקבוצה וכן נציגי אירגון האוהדים החדש, "אריות יהודה", שהעניקו לארגנטינאי צעיף כתום של בני יהודה וזר פרחים.

גלבאן, שחקנה של סן-מרטין, הארגנטינאית סיכם למעשה את כל תנאיו במועדון, והוא צפוי לחתום מחר על חוזה לעונה אחת וזאת לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. הארגנטינאי הצעיר, שהגיע מלווה בסוכנו, נראה נבוך מעט מקבלת הפנים, ואמר מייד עם נחיתתו את הדברים הבאים: "אני שמח להיות בישראל. סיפרו לי דברים טובים על בני יהודה. אני בטוח שאוכל לתרום לקבוצה ואני מקווה מאוד להצליח כאן". הקשר, שעוכב במשך כשעה וחצי על ידי משרד הפנים שבדקו את אשרת כניסתו לארץ, הוסיף:"אני מאוד שמח ורוצה להודות למועדון שנתן לי הזדמנות לשחק בקבוצה ובמדינה חדשה. אני שחקן שאוהב לשחק בקצב שלי, אדם רגוע ואוהב להפעיל את מי שמשחק איתי. כל זאת כדי שנוכל לייצר מצבים ולהגיע הכי רחוק שאפשר. אשתדל לעשות את מה שאני עושה הכי טוב". גלבן יצטרף למחנה האימון של הזהובים שיחל ביום ראשון בעיר ליידן שבהולנד.

ראשי המועדון המשיכו גם הערב את השיחות עם סוכנו של החלוץ הצעיר, אלירן עטר, שעד כה לא חתם על חוזה לעונה הקרובה. אחרי הפגישה שנערכה התקרבו הצדדים ונראה שהשחקן יסכם מחר את תנאיו לעונה נוספת במועדון. עוד קודם לפגישה אמר סוכנו, ג'קי דהאן: "אני בטוח שבסוף נגיע להסכמות. בסך הכל אלירן רוצה לשחק בבני יהודה והם רוצים אותו. אני מאמין שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. כרגע יש פערים אבל אנחנו מקווים שהכל יסתדר עוד לפני יציאת הקבוצה למחנה האימון". בכל מקרה צפוי עטר לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ביום ראשון.

המאמן גיא לוזון צפוי לבחון מספר בלמים זרים במהלך מחנה האימון בהולנד וזאת לאחר שאמש שוחרר הבלם הגיאורגיאני, דוד גיגאורי, שעל פי גורם במועדון נחת בארץ כשהוא נמצא במצב פיזי ירוד והוא שוחרר לאחר אימון אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully