וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "מעבירים לשחקנים את המסר שזה לא גמור". לוקאסן: "אני נשאר"

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 21:14

מאמן מכבי תל אביב לא מזלזל בסלובנים ומתכנן לעלות עם "ההרכב הטוב ביותר". הבלם שעשוי לפתוח הוסיף: "מגיעים לסיים את זה". שחר צפוי להחליף את פרץ החולה, משפתי ישחק לראשונה העונה באירופה. מאמן צלייה: "נתנו יותר מדי כבוד בבלומפילד, לא מפחדים"

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

מכבי תל אביב

ראשי מכבי תל אביב פעילים מאוד בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה לקראת העפלה המסתמנת לקונפרנס ליג, אבל כדי להבטיח את חזרתה לשלב הבתים של המפעל עליה לעבור בשלום את משחק הגומלין מחר בסלובניה מול צלייה (חמישי, 21:00), אותה ניצחה בשבוע שעבר 1:4 באצטדיון בלומפילד.

במכבי תל אביב לא מקלים ראש ביריבה הסלובנית והמאמן רובי קין מעריך את המאמן הספרדי של הקבוצה אלברט ריירה, איתו שיחק בעבר בליברפול. קין משוכנע שההתמודדות טרם הוכרעה, אפילו שמכבי תל אביב ניצחה בהפרש של שלושה שערים במשחק הראשון, ולכן צפוי לעלות מחר עם ההרכב שהוא חושב שהוא הכי חזק שלו.

המשמעות היא שרועי משפתי יערוך טבילת אש ראשונה העונה באירופה ואת מקומו של דור פרץ החולה אמור למלא עידו שחר. קין עשוי להמשיך עם דריק לוקאסן, למרות שעמדת הבלם ממשיכה להיות פתוחה בין ההולנדי לבין ניר ביטון. קרוב לוודאי שקין לא יוותר על השלישייה הקדמית הקבועה שלו עם יונתן כהן, פליסיו מילסון וערן זהבי.

"אני יכול לדמיין שהמשחק מחר יהיה שונה מזה שבמשחק הראשון בעיקר בגלל התוצאה מהמשחק הראשון", אמר קין במסיבת העיתונאים, "אבל אנחנו כקבוצה לא יכולים לחשוב ככה, אלא צריכים להתרכז בהכנות שלנו למשחק. להיות מקצוענים. המאבק עוד לא נגמר. אני בכדורגל מספיק זמן כדי לדעת שהכל יכול להשתנות מהר. לכן יש לנו הרבה כבוד ליריבה. כך היה במשחק הראשון וכך יהיה מחר. השחקנים מוכנים למשחק מחר וברור להם שכלום עוד לא גמור - אם יחשבו שהסיפור גמור זו תהייה בעיה. לכן אנחנו ממשיכים להעביר להם את המסר".

רוי רביבו עם דריק לוקאסן שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
קין לא צפוי לבצע רוטציה בגומלין בסלובניה/אריאל שלום

על ערן זהבי והאם יקבל מחר מנוחה: "אנחנו נעלה עם ההרכב הטוב ביותר. זהבי מבקיע שערים ואני הבקעתי שערים. הוא שחקן שאוהב את המשחק ויש לו הרבה תשוקה למשחק. הוא חלוץ כובש".

לסיום נשאל קין איך הוא מצפה שהיריבה תיראה: "אני מצפה מצלייה להגיע למשחק ולנסות לנצל את הקהל שיהיה מאחוריהם כדי להבקיע בחלק הראשון של המשחק. כשאתה בפיגור של שלושה שערים אתה באופן ברור תנסה להבקיע ואנחנו נהייה מוכנים לזה"

לוקאסן התייצב גם כן במסיבת העיתונאים וכשנשאל אם יישאר העונה במכבי תל אביב ענה: "כן, בטח. אני כאן. כולם יודעים שזה לא נגמר וכולם מוכנים ומגיעים חדים כדי לסיים את זה. ניצחנו את המשחק הראשון וזה תלוי בנו כדי שנוכל לסיים את זה ואנחנו בטוחים בעצמנו. נגיע מפוקסים כדי לנצח".

הרכב משוער: רועי משפתי, איבן מאסון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, עידו שחר, דן ביטון, יונתן כהן, פליסיו מילסון, ערן זהבי.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מאמן צלייה אלברט ריירה עם מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
מסר לחברו הטוב רובי קין. ריירה/אריאל שלום

צלייה

מכבי תל אביב כבר עם רגל וחצי בקונפרנס ליג אחרי שנעדרה מהמפעל בשנה שעברה, אבל צלייה מבחינתה מנסה לשדר עסקים כרגיל ולהבהיר שהיא לא מרימה ידיים, גם אם היא זקוקה לניצחון בהפרש של שלושה שערים ומעלה כדי לכל הפחות לגרור את המשחק להארכה.

ריירה הצהיר הערב במסיבת העיתונאים: "לכל אורך המסע שלנו באירופה נראינו הרבה יותר טוב במשחק הגומלין. ניתחנו היטב את מכבי תל אביב ואנחנו לא מפחדים ממנה. אנחנו מכבדים אותה, אבל נתנו לה יותר מדי כבוד במשחק בתל אביב ואנחנו יודעים כיצד אנחנו יכולים לפגוע בה. בכל פעם שנבקיע נחשוב שאנחנו רק ב-0:0".

לצדו של ריירה ישב שחקן ההגנה ז'אן קרניצ'ניק שהוסיף: "אנחנו יודעים שזה יהיה קשה מאוד ושיש למכבי תל אביב שלישיית התקפה קטלנית, אבל לא היינו מספיק אגרסיביים במשחק הראשון ונצטרך לשפר את זה כדי להקשות עליהם. אם נבקיע שער מהיר אז הכל אפשרי ואנחנו בהחלט רוצים לנצח".

צלייה מרוצה מכך שהצליחה בסוף השבוע האחרון לשכנע את ראשי אופ"א להעביר את המשחק לאצטדיונה הביתי, על אף שהוא אינו עומד בתקן לשלב הפלייאוף ושתחילה הייתה הודעה רשמית על כך שהמפגש ייערך בלובליאנה. המועדון הודיע לקראת המשחק כי קצב מכירת הכרטיסים גבוה ושבקבוצה ומקווים לדחיפה מאסיבית מהאוהדים.

קלמן נמאניץ' שספג כרטיס אדום בבלומפילד ייעדר מהמפגש, אולם הקשר הקרואטי בן ה-30 לוקה בוביצ'אנק ישוב לסגל אחרי שלא שיחק בבלומפילד עקב צבירת כרטיסים צהובים וזו בשורה משמעותית נוספת עבור הסלובנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully