וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה יחתום בקרוב במכבי תל אביב, קיקו בונדוסו אחד המועמדים

30.8.2023 / 17:13

שחקן הכנף כבר סיכם את תנאיו האישיים וישלים את המעבר מסטנדרד ליאז' אחרי שהמועדונים יסיימו עם החלפת טיוטות החוזה. הפורטוגלי "מעניין" את הצהובים, אבל הוא לא היחיד שעל הפרק

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב נמצאת בסלובניה, מתכוננת לאימון המסכם בהמשך הערב לקראת המשחק מחר הגומלין מול צלייה בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 21:00), הנהלת המועדון בפעילות מואצת כדי להתחזק בשחקנים.

אושר דוידה, שנחת אתמול בישראל לקראת הצטרפותו מסטנדרד ליאז', יחתום בקרוב על החוזה. אמש נפוצו שמועות באשר לבעיות במו"מ, אך נראה כי לא כך הם פני הדברים. מכבי תל אביב וסטנדרד ליאז' בהחלפת טיוטות לקראת השלמת העסקה ובמקביל השחקן כבר מסוכם עקרונית על חוזה ארוך טווח שיהיה לו במועדון.

דוידה, בן העיר אשדוד ששיחק בתחילת הדרך במ.ס. אשדוד, עבר בגיל צעיר למכבי תל אביב, המשיך כמו לא מעט שחקנים בני גילו להפועל תל אביב וכעת עם החזרה הצפויה למכבי תל אביב יסגור מעגל. מבחינת מכבי תל אביב היא מקבלת שחקן צעיר (22), שהשתפשף בחו"ל גם אם מיעט לשחק, ומבחינת המועדון מדובר בשחקן מהיר שרובי קין ישתמש בו בעמדת הכנף הימני, עליה יתחרה עם יונתן כהן. מבחינת קין, המטרה היא ברורה - לייצר תחרות על כל עמדה על ידי שני שחקנים שלא נופלים האחד מהשני.

קיקו בונדוסו שחקן ויזלה. Gualter Fatia, GettyImages
אחד המועמדים של מכבי תל אביב. בונדוסו/GettyImages, Gualter Fatia

בכל הנוגע לזר הפורטוגלי קיקו בונדוסו, השחקן אכן נמצא ברשימת המועמדים של מכבי תל אביב, אבל בשלב זה הוא מוגדר רק כמועמד. מכבי תל אביב עוקבת אחריו במשך תקופה ארוכה, עוד מלפני הקיץ האחרון והיו פרקי זמן שבהם היא חשבה לצרפו. השחקן מוגדר בקרית שלום כ"מעניין" אפילו שאין לו מספרים מרשימים, אולם מדובר בשחקן שיכול לייצר תחרות בסגל ולסייע גם לעמדת הכנף בצד שמאל.

למכבי תל אביב יש עוד עמדה פנויה לצירוף שחקן זר ועיקר תשומת הלב היא לצירוף קשר בעמדה שמתחת לחלוץ - שמשחק בעמדה מספר 10. כפי שאמר רובי קין בתום המשחק האחרון, אין לו שום תוכנית להחליף את הבלם דריק לוקאסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully