וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר דוידה נחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 20:13

שחקן הכנף הגיע ארצה וצפוי להשלים את מעברו מסטנדרד ליאז', פארפה גיאגון נמצא בבלגיה ומחכה לסיכום הסופי עם שרלרואה על מכירתו. הצהובים צפויים להתחזק גם בשני שחקנים זרים בעמדות 10 ובכנף

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה לצירוף אושר דוידה. היום (שלישי) שחקן הכנף נחת בישראל במטרה להשלים את מעברו למכבי תל אביב מסטנדרד ליאז' הבלגית, שעל פי הפרסומים סיכמה על מכירתו תמורת כ-900 אלף יורו ו-25 אחוזים ממכירה עתידית שלו, בנוסף לבונוסים שעשויים להקפיץ את העסקה בכחצי מיליון יורו.

דוידה המשיך היישר מנתב"ג לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. תנאיו במכבי תל אביב סוכמו עוד לפני הנחיתה, כך שהוא עשוי לחתום על החוזה עוד היום ולהצטרף רשמית לקבוצה.

דוידה בן ה-22, שרק בשנה שעברה נמכר מהפועל תל אביב לליאז' עבור 1.6 מיליון יורו, לא כבש ולא בישל לכל אורך העונה שעברה, אך במכבי תל אביב מעריכים שמדובר בעסקה שתשדרג את הקבוצה ובתוספת כוח לסגל. דוידה בכל מקרה לא יוכל לשחק ביום חמישי נגד צליה בגומלין בסלובניה, אולם הבכורה שלו עשויה להיות ביום ראשון מול הפועל חדרה במסגרת ליגת העל, אם אכן יחתום עד אז. העונה הוא לא נכלל בסגל סטנדרד ליאז' במשחקיה בליגה הבלגית.

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון, מול שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה. ברני ארדוב
זה שהולך וזה שבא? גיאגון ודוידה/ברני ארדוב

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

האזינו: יניב טוכמן עם עדכוני מכבי תל אביב

מי שיעשה את הדרך ההפוכה מישראל לבלגיה הוא פארפה גיאגון, שבמכבי תל אביב מאמינים שהעברתו לשרלרואה תושלם תוך 48 שעות. כידוע, השחרור של גיאגון יפנה עוד עמדה של זר - אחרי שהקבוצה כבר מכרה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' לבאזל, ועזיבת שחקן הכנף תפנה מקום לצירוף שני זרים חדשים.

בקבוצה מחפשים שחקן מתחת לחלוץ, בעמדה 10, קשר עם יכולת לנהל משחק, לבעוט מרחוק ולסייע בעמדה הזאת לדן ביטון, שעד עכשיו מילא אותה בהצלחה. כמו כן מחפשת מכבי תל אביב עוד שחקן כנף זר. באשר לעמדת הבלם, המאמן רובי קין הבהיר מיד אחרי המשחק שלשום כי הוא מרוצה מדריק לוקאסן ורוצה להשאירו, כך שבעמדה זו הצהובים לא נחושים לבצע שינוי לעת עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully