וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת רומניה לפני ישראל: דניס מאן הפצוע ייעדר

אדי יורדאנסקו יחסר את שחקן הכנף המוכשר בקרב על המקום השני במוקדמות היורו, אחרי שקרע את שריר הירך. בינתיים, יאניס חאג'י מושמץ: "זימונו יהרוס את האווירה"

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

נבחרת רומניה התבשרה היום (רביעי) על חדשות רעות לקראת המשחק הביתי בעוד 10 ימים מול נבחרת ישראל, שיהווה קרב ישיר על המקום השני בבית ט' של מוקדמות היורו: שחקן הכנף דניס מאן סובל מקרע בשריר הירך ולא יעמוד לרשותו של המאמן אדי יורדאנסקו.

מאן, שלפני שנתיים וחצי נרכש על ידי פארמה האיטלקית תמורת לא פחות מ-13 מיליון יורו, סיפק בעונה שעברה שישה שערים ושני בישולים בסרייה B. בקמפיין הנוכחי עם נבחרת רומניה הוא פתח בשלושת המשחקים הראשונים וכבש נגד אנדורה. מאן הוזכר כמועמד לעבור לבולוניה מהליגה הראשונה באיטליה בחלון ההעברות הנוכחי.

יאניס חאג'י שחקן נבחרת רומניה. Martin Rose, GettyImages
חטף אש. יאניס חאג'י/GettyImages, Martin Rose

מי שכן עשוי להיכלל בסגל רומניה מול נבחרת ישראל הוא יאניס חאג'י, שהוזכר בימים האחרונים בתקשורת בארצו כמועמד למכבי תל אביב, לפני שהושאל מריינג'רס לאלאבס בסופו של דבר. אלא שעל אף היותו אחד השחקנים המוכשרים ברומניה ובנו של אגדת העבר גאורגה חאג'י, הכללתו של יאניס בסגל הראשוני (לא הסופי) של יורדאנסקו גררה ביקורות חריפות, בין השאר כיוון שהוא רק חזר מפציעה ארוכה.

שחקן העבר דנוט לופו, למשל, טען בשבוע שעבר: "זה ישבור את כל האיזון בחדר ההלבשה ויהרוס לחלוטין את האווירה. העצה שלי עבורו היא כזאת - איפה שלא רצו אותי, עזבתי. זה הכי טוב בשבילו. זה לא שהנבחרת לא יכולה לשחק בלעדיו". שוער העבר הלמוט דוקאדאם הוסיף: "יאניס חאג'י לא ראוי למקום בנבחרת. מזמנים לפי השם או לפי היכולת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully