וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דיווחים סותרים ברומניה: יאניס חאג'י הושאל לאלאבס

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 16:42

דיווח רומני טען כי הקשר המבטיח בכל זאת יגיע למכבי תל אביב, אבל הוא חתם לעונה בעולה ללה ליגה, ללא אופציית רכישה מריינג'רס

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

יאניס חאג'י כבר לא יגיע למכבי תל אביב. הצהובים התעניינו בקשר ההתקפי בן ה-24, אבל אחרי דיווחים סותרים בנוגע לעתידו הוא חתם לעונה אחת באלאבס הספרדית, כמושאל וללא אופציית רכישה מריינג'רס בקיץ הבא.

למרות העובדה כי טס לספרד, באתר "ProSport" פרסמו הבוקר ידיעה שונה והתעקשו שעל אף ההתעניינות מאלאבס, חאג'י קרוב לעבור בכל זאת למכבי תל אביב. לפי הפרסום, חאג'י אמור היה להצטרף למכבי תל אביב בהשאלה עד לתום העונה, והצהובים ישלמו לריינג'רס כ-600 אלף יורו.

יאניס חאג'י, שחקן גלזגו ריינג'רס. Ian MacNicol, GettyImages
בנעליים של אבא גאורגה. יאניס חאג'י/GettyImages, Ian MacNicol

באתר "גאזטה" פורסם אתמול שהמעבר של חאג'י לישראל היה קרוב, אבל לא יתמש. למעשה, לטענתם חאג'י כבר קיבל כרטיס טיסה לישראל שהוזמנה על ידי מכבי תל אביב, אולם תפנית של הדקה ה-90 גרמה לו להתמהמה, ולהמתין להצעת הזהב מבחינתו.

ההצעה הזו הגיעה תוך זמן קצר מאלאבס, שתיתן לחאג'י הצעיר הזדמנות לשחק בליגה בה כיכב אביו בעבר. לפי האתר "פנאטיק", גאורגה חאג'י הוא זה שהמליץ לבנו לא לעבור לישראל וללחוץ לעבור לספרד.

"המשא ומתן עם מכבי תל אביב התנהל בקצב מהיר, והישראלים הסכימו לשלם לריינג'רס 3 מיליון יורו - אבל חאג'י שינה את דעתו ברגע האחרון, מיד אחרי שהגיעה ההצעה מספרד", כתבו ב"פנאטיק". "הוא לא מיהר לחתום בישראל, וההצעה מספרד טרפה את הקלפים. לאביו הייתה השפעה מכרעת בהחלטה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully