וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "מקווה לחזור גם בשנה הבאה". חזיזה: "ספגנו כשהיינו עדיפים"

במכבי חיפה סיכמו הדחה מליגת האלופות: "החמצנו וספגנו. יודעים כמה כיף ומרגש בצ'מפיונס, אבל לא מזלזלים בליגה האירופית"

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

מכבי חיפה לא הצליחה לקבוע תקדים ולהיות הנציגה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שהפסידה הערב (שלישי) בשוויץ 3:0 ליאנג בויז בגומלין הפלייאוף. הירוקים פתחו טוב בברן, אבל דין דוד בעט לקורה, שער של דולב חזיזה נפסל ולאחר מכן המארחת ידעה להעניש בכל הזדמנות עם נגיחה של סדריק איטן (23), שער עצמי של עבדולאי סק (28) ובעיטה של פיליפ אוגריניץ' (46).

פרנזי פיירו נראה מרוגש מאוד ועל סף דמעות לאחר שהוחלף, כשהוא קיווה כמו חבריו לחזור לעוד ביקור בשלב הבתים של ליגת האלופות. הם יסתפקו בבתי הליגה האירופית, כשההגרלה תהיה ביום שישי ב-14:00 (חי בספורט1).

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
"צעד אחד משלב הבתים". מסאי דגו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

המאמן מסאי דגו סיכם: "מאכזב, היו לנו 20 דקות טובות, היה המצב של דין דוד והמשקוף של פרנזי פיירו - ברמות האלה צריך לכבוש ממצבים כאלה. בצד השני ספגנו שערים קלים מדי. גם בארץ רצינו לנצח, אבל היינו פחות איכותיים בהתקפה, דווקא פה הגענו למצבים. שיחקנו נגד יריבה מאוד חזקה ואינטנסיבית ועשינו לה חיים קשים. הגול הראשון הגיע קצת משום מקום, אחר כך היינו צריכים לרדוף והשלישי גמר את המשחק".

דגו הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, היינו צעד מהבתים, אבל אנחנו לא מזלזלים בליגה האירופית, יש שם קבוצות יותר חזקות מיאנג בויז. אני מקווה שנגיע למעמד הזה גם בשנה הבאה".

שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי ליד סריק איטן,  יאנג בויז. Joan Cros - Corbis, GettyImages
חזיזה: "התוצאה לא מוצדקת"/GettyImages, Joan Cros - Corbis

דולב חזיזה אמר בסיום: "ב-20 הדקות הראשונות היינו חייבים להבקיע, אבל החמצנו והשער שלהם נתן להם מומנטום. ספגנו דווקא כשהיינו עדיפים. הם קבוצה טובה ואיכותית, אם הם עברו, כנראה הם היו יותר טובים. נגד קבוצות באירופה כשאתה סופג את הראשון ולא כובש אותו, זו בעיה. אני חושב שהתוצאה לא מוצדקת".

על ההבדלים לעומת השנה שעברה אמר חזיזה: "השחקנים הם פחות או יותר אותם שחקנים, זה לא קשור. בגול שלי היה נבדל גבולי, אם דין או פיירו היו מבקיעים... אין מה לעשות, זה הכדורגל. אני מודה לאוהדים, נמשיך בליגה האירופית ונעשה הכול כדי להחזיר להם. אנחנו קבוצה חזקה ותמיד שואפים הכי גבוה שיש. נתכונן לליגה הכי טוב".

לסיכום התייחס חזיזה לאכזבה שלו: "זה קשה מאוד, אין הרבה מילים לתאר כמה אני מאוכזב. בשנה שעברה טעמנו מליגת האלופות ואני יודע כמה זה כיף ומרגש. שיחקנו כדורגל טוב והתקפי, לא הסתגרנו, אבל הפסדנו. הפנים לליגה האירופית, שבה יש קבוצות לא פחות טובות מחלק מהקבוצות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully