וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה ממשיכה להבריק, גילג'ס אלכסנדר מבהיר: "עדיין לא סיימנו"

כולם תורמים, היריבות מובסות והמאמן מסביר ש"השחקנים עושים הכול לבד". טים קנדה נראית כמו הדבר האמיתי באליפות העולם בכדורסל

"דריבל" על המונדובאסקט, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

אחרי שהביסה את צרפת האומללה ב-30 הפרש ולאחר מכן התעללה בלבנון עם ניצחון 73:128, נבחרת הכדורסל של קנדה הוסיפה לעצמה עוד מימד. אתמול (שלישי) טים קנדה כבר פיגרה 35:23 נגד לטביה באמצע הרבע השני, אבל נבחרות גדולות יודעות לחזור מפיגור וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

כשהבאזר האחרון נשמע ביכל בג'קארטה, לוח התוצאות הורה 75:101 לקנדה. מחצית שנייה של 33:58 עשתה את העבודה והחבורה של ג'ורדי פרננדס סיימה את שלב הבתים הראשון עם מאזן מושלם.

"בית המוות" היה מי שכינה את בית ח' (לפני שהסתבר שקריסטפס פורזינגיס לא יגיע), אבל בפועל קנדה עשתה את המוות לאחרות. היא קלעה 108 למשחק וספגה 71. חנקה את היריבות שלה עם הגנה נלהבת ובצד השני טסה לנקודות קלות מכל טווח.

שיי גילג'ס אלכסנדר, שחקן נבחרת קנדה. רויטרס
מעל כולם, אבל זה ממש לא רק הוא. SGA/רויטרס

"הדבר הכי טוב זה כשאתה נכנס לחדר ההלבשה והחבר'ה כבר מדברים אחד עם השני", אמר המאמן פרננדס, "כן, אני מנסה לעזור לנבחרת בתור המאמן הראשי, אבל הם כבר די עושים את הכול לבד. הם עוזרים אחד לשני ונשארים מאוחדים - ואת התוצאה של זה ראיתם במחצית השנייה".

האיש של קנדה הוא כמובן שיי גילג'ס אלכסנדר, שלעתים קרובות עד עכשיו נראה גדול בכמה מידות על כל מי שניסה לשמור עליו. אתמול SGA קלע 27 נקודות והוסיף 6 ו-6 באסיסטים וריבאונדים, אבל זה לא רק הוא.

כולם תורמים, כל אחד בתורו. אתמול אר ג'יי בארט סיים עם 22 נקודות, בן הדוד של SGA, ניקייל אלכסנדר-ווקר מפגיז שלשות, קלי אוליניק תורם תבונה, מנהיגות ומספרים (15 נקודות, 6 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים), דילון ברוקס ודווייט פאוול עובדים בשביל הנבחרת. כולם הביאו את קנדה לפסגת בית מוקדם בפעם הראשונה אי פעם באליפויות עולם.

"המטרה הראשונה שלנו הייתה לסיים את הבית הראשון בפסגה, אבל עדיין לא סיימנו", הבהיר גילג'ס אלכסנדר, "אנחנו עדיין לא מרוצים, אנחנו רוצים לנצח עוד חמישה משחקים".

עוד בוואלה!

אוסטרליה עלתה, קנדה המשיכה להרשים עם ניצחון גדול על לטביה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת קנדה בכדורסל, ג'ורדי פרננדס. YASUYOSHI CHIBA, GettyImages
"הדבר הכי טוב זה כשאתה נכנס לחדר ההלבשה והחבר'ה כבר מדברים אחד עם השני". פרננדס/GettyImages, YASUYOSHI CHIBA

בשלב הבתים השני קנדה תשחק נגד ספרד והסגנית שלה, ברזיל או חוף השנהב. אם תצלח אותו ותעפיל לרבע הגמר, היא תפגוש שם יריבה מהבית שכולל את אוסטרליה, גרמניה וכנראה גם סלובניה. לוקה דונצ'יץ' ושות' נגד קנדה ברבע הגמר? זה נשמע פשוט נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully