וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה עלתה, קנדה המשיכה להרשים עם ניצחון גדול על לטביה

הבומרס דרסו 89:109 את יפן הודות לתצוגה של גידי וקוק. הרפולביקה הדומיניקנית עלתה עם מאזן מושלם, קנדה ניצחה 75:101

"דריבל" על המונדובאסקט, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

באליפות העולם בכדורסל נערך היום (שלישי) המחזור האחרון בארבעה משמונת הבתים. בבית א' עלתה הרפובליקה הדומיניקית מהמקום הראשון ואיתה העפילה איטליה, בבית ד' שמרה ליטא על מאזן מושלם בפסגה ובבית ה' אוסטרליה דרסה את יפן ב-20 הפרש ועלתה על חשבונה לשלב הבא ביחד עם גרמניה. קנדה מצידה, המשיכה לדרוס והפעם קורבן הייתה לטביה.

שחקן הרפובליקה הדומיניקנית קארל אנתוני טאונס. רויטרס
הישג נהדר. טאונס/רויטרס

בית א'

אנגולה - הרפובליקה הדומיניקנית 75:67

הרפובליקה הדומיניקנית שמרה על מאזן מושלם והבטיחה את הפסגה, והפעם זה קרה חרף בעיית העבירות של קארל אנתוני טאונס, ששותף רק ל-15 דקות וסיים עם 8 נקודות. גם זה לא מנע מחבריו להשלים את המשימה, כשאנדראס פליס שוב בלט עם 17 נקודות. אנגולה הודחה.

הפיליפינים - איטליה 90:83

איטליה אמנם איבדה את הסיכוי לסיים בראש הבית עוד לפני המשחק, אבל היא עשתה את המוטל עליה כאשר ניצחה את הפיליפינים, סיימה במקום השני ועלתה לשלב הבא. שישה שחקנים איטלקים קלעו בספרות כפולות ובראשם סימונה פונטקיו שקלע 18 נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוקאס יוקובאיטיס שחקן נבחרת ליטא מול נבחרת מונטנגרו. רויטרס
גם חילק אסיסטים. רוקאס יוקובאיטיס/רויטרס

בית ד'

מונטנגרו - ליטא 91:71

שתי הנבחרות הבטיחו את ההעפלה לסיבוב השני, אבל רק אחת יכלה להישאר מושלמת וזו הייתה ליטא שתגיע עם מאזן טוב יותר לשלב הבא, בו מחכה לו גם מפגש עם ארה"ב. ליטא ניצחה בשני מפגשי המוקדמות וגם הפעם ביצעה בריחה ברבע השני, אחרי יתרון של מונטנגרו בפתיחה, ומשם לא הביטה לאחור. רוקאס יוקובאיטיס מברצלונה הוביל עם 19 נקודות והוסיף 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשמינדאוגס קוזמינסקאס תרם 15. הסנטר ניקולה ווצ'ביץ' קלע 17 עבור המפסידה.

מצרים - מקסיקו 72:100

שחקן נבחרת אוסטרליה פאטי מילס. YUICHI YAMAZAKI/AFP, GettyImages
פאטי מילס ונבחרת אוסטרליה מנעו מהיפנים העפלה היסטורית/GettyImages, YUICHI YAMAZAKI/AFP

בית ה'

גרמניה - פינלנד 75:101

משחק לפרוטוקול בלבד - המקום הראשון הובטח לגרמניה עוד לפני שריקת הפתיחה, בעוד הפינים הודחו לאחר צמד ההפסדים במשחקים הראשונים. על כן, העניקה מוליכת הבית מנוחה פרנץ ואגנר, שנפצע במשחק הקודם. אחרי רבע ראשון צמוד, סייע דניס שרודר לגרמנים לפתוח מרווח ביטחון. ברבע השלישי הצטרפו אייזק בונגה ואנדראס אובסט, האמנשאפט טסו ל-53:71, כשעד הסיום ההפרש רק הלך וצמח. שרודר ובונגה הובילו עם 15 נקודות כל אחד, לאורי מארקנן סיים עם 12 נקודות (3 מ-11 מהשדה) מנגד, ואחת ההפתעות הגדולות של היורובאסקט הקודם הולכת הביתה עם מאזן עגום של 3:0.

אוסטרליה - יפן 89:109

אוסטרליה דרסה את יפן במשחק מכריע על הכרטיס לשלב הבא ועלתה מהמקום השני בבית ביחד עם גרמניה. יפן קיוותה לעשות היסטוריה ולעלות משלב הבתים לראשונה בתולדותיה, אבל מארחת האליפות לא הצליחה לעצור את ג'וש גידי שרשם דאבל-דאבל פנטסטי של 26 נקודות ו-11 אסיסטים ואת אקסבייר קוק שרשם דאבל-דאבל של 24 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, ואילו פאטי מילס הסתפק ב-11 נקודות ו-9 אסיסטים. את קלעי המארחת הוביל ג'ושוע הוקינסון עם 33 נקודות.

שיי גילג'ס אלכסנדר, שחקן נבחרת קנדה. רויטרס
קנדה ממשיכה לדרוס. גילג'ס אלכסנדר/רויטרס

בית ח'

לבנון - צרפת 85:79

אחרי ההדחה המביכה, צרפת סיימה את התחרות עם ניצחון דחוק על לבנון שהובסה ב-55 הפרש במחזור הקודם. גרשון יבוסלה הוביל את קלעי צרפת עם 18 נקודות, אוון פורנייה תרם 17 וניקולה באטום הוסיף 12 נקודות. וואהל אראקג'י במשחק נפלא של 29 נקודות השאיר את הלבונים בתמונה עד דקות הסיום.

קנדה - לטביה 75:101

לטביה אמנם פתחה את המשחק טוב יותר וכבר הובילה ב-12 הפרש בדקות הפתיחה, אבל קנדה האימתנית לא נבהלה, חזרה לתמונה ועם מחצית שנייה של 33:58, נתנה נוק אאוט לעוד יריבה אירופית. שיי גילג'ס אלכסנדר שוב היה מעל כולם עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ואר ג'יי בארט קלע 22. אנדרייס גראז'וליס קלע 16 בלטביה ורודיונס קורוץ' בלט עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully