וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו דחף מגן על חברו ונגח פנימה, השער נפסל

צפו ברגע המשעשע: הפורטוגלי של אל נאסר חשב שהשלים צמד מול אל שבאב, אבל בדיקת VAR הובילה לביטול השער והכעיסה אותו. לאחר מכן כבר הוסיף עוד פנדל וגם בישל למאנה בדרך ל-0:4

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

ארבעה ימים אחרי השלושער לרשת אל פאתח, כריסטיאנו רונאלדו התבודד בראשות טבלת המבקיעים בליגה הסעודית עם צמד פנדלים ב-0:4 הביתי של אל נאסר מול אל שבאב. את המשחק הערב (שלישי) החל הפורטוגלי בן ה-38 בסערה, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-13 לאחר נגיעת יד ברחבה, ובחלוף חמש דקות נגח פנימה קרן שהגביה לעברו מרצלו ברוזוביץ'.

תחילה נדמה היה ששני שחקני הגנה נתקלו זה בזה ולכן נפלו והשאירו את רונאלדו החופשי לנגוח, אבל שופטי המסך התערבו וההילוך החוזר הוכיח כי רונאלדו דחף מגן אחד על חברו וכך גרם להם ליפול. השער נפסל ו-CR7 לא ממש אהב את ההחלטה, אך בדקה ה-38 קיבל עוד צ'אנס מהנקודה הלבנה והשלים צמד שהעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה - אחד יותר ממלקום הברזילאי מאל הילאל ועבדרזאק חמדאלה המרוקני מאל איתיחאד. שלוש דקות מאוחר יותר גם בישל לסאדיו מאנה.

על הפנדל השלישי ויתר רונאלדו לטובת עבדולרחמן גרייב שבעט לקורה (63) והמגן סולטן אל גנאם חתם את התוצאה בדקה ה-80, מיד לאחר הרחקתו של אבר באנגה הארגנטינאי משורות האורחת.

צפו בשער הפסול

אל נאסר פתחה את העונה עם שני הפסדים, כאשר מהראשון רונאלדו נעדר בגלל פציעה ובשני פתח. בתווך גם העפילה הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות האסייתית, לאחר דרמה גדולה מול שבאב אל אהלי של מונס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully