וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור בישל פעמיים, אל נאסר ורונאלדו הפכו בדרך לליגת האלופות של אסיה

חלוץ שבאב אל אהלי סייע לרשום מהפך מפתיע, אך שלושה שערים של הסעודים החל מהדקה ה-88 קבעו 2:4 בדרך לשלב הבתים. צמד לטאליסקה, הפורטוגלי בישל לברוזוביץ'

דריבל, 22.8/עריכה: זיו שטיינר

בדרמה של הרגע האחרון, אל נאסר וכריסטיאנו רונאלדו השיגו הערב (שלישי) את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות של אסיה על חשבון שבאב אל אהלי של מונס דאבור. הסעודים פיגרו עד לדקה ה-88 כשדאבור מבשל פעמיים, אך שלושה שערים הובילו למהפך דרמטי ול-2:4 קורע לב מבחינת הקבוצה מאיחוד האמירויות.

אל נאסר פתחה רע את העונה בליגה הסעודית עם הפסדים בשני המשחקים הראשונים, ורצתה להתאושש בקרב הישיר על המקום בשלב הבתים. ההתחלה הייתה טובה, כשטאליסקה סידר 0:1 לסעודים כבר בדקה ה-11. היתרון החזיק מעמד שבע דקות בלבד, אז דאבור בישל את שער השוויון של יחיא אלחסאני.

שחקן שבאב אל אהלי מונס דאבור מול שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. YAZID AL-DUWIHI/AFP, GettyImages
נשאר עם המחמאות ותמונה למזכרת. דאבור לצד רונאלדו/GettyImages, YAZID AL-DUWIHI/AFP

המהפך המפתיע של האורחת מהאמירויות הושלם בדקה הראשונה של המחצית השנייה, כאשר דאבור שוב היה בתפקיד המבשל ואלחסאני נהנה מכך פעם נוספת עם צמד מרשים. ההגנה בהובלת בוגדן פלאניץ' החזיקה מעמד כמעט עד לסיום, אך בדקות האחרונות התפרקה וזה עלה לה ביוקר.

סולטאן אל גאנם איזן את התוצאה בדקה ה-88, אך אל נאסר לא הייתה שבעה והיא הצליחה להימנע מכניסה להארכה. טאליסקה השלים צמד בדקה ה-95, ושתי דקות לאחר מכן בישל רונאלדו למרצלו ברוזוביץ' את השער שקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully