וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו לדבר האמיתי: ארה"ב סיימה את השלב הראשון עם ניצחון ב-48 הפרש

האמריקאים טיילו לניצחון 62:110 על ירדן, אדוארדס כיכב עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים. סרביה וגאורגיה ניצחו והבטיחו מקום בשלב הבא, גם פורטו ריקו

"דריבל" על המונדובאסקט, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

שלב הבתים הראשון באליפות העולם בכדורסל מגיע היום (רביעי) לסיום עם 8 משחקים ב-4 בתים. ארה"ב שוב עמדה במוקד ושוב השיגה ניצחון קליל על נבחרת ירדן. גם סרביה וגאורגיה רשמו ניצחונות והבטיחו מקום בשלב הבתים השני. לוקה דונצ'יץ' היה במשחק רגוע שהספיק לניצחון על אדי טבארס וכף ורדה, יוון גברה על ניו זילנד ועלתה גם היא לשלב הבא.

בוגדן בוגדנוביץ', נבחרת סרביה. Yong Teck Lim, GettyImages
עוד טיול. בוגדנוביץ'/GettyImages, Yong Teck Lim

בית ב'

דרום סודן - סרביה 115:83

עוד ניצחון קליל לסרבים, שיסיימו בראש הבית (החלש, יש לומר) אחרי שהשיגו שלושה ניצחונות בהפרש ממוצע של למעלה מ-30 נקודות. את המחצית הראשונה סיימה סרביה בפלוס 17, דרום סודן סירבה להניף דגל לבן אבל רבע אחרון של 18:32 קבע תבוסה נוספת. ניקולה יוביץ' עם 25 נקודות, בוגדן בוגדנוביץ' עם 23 ו-9 אסיסטים וניקולה מילוטינוב עם 17 ו-10 ריבאונדים כיכבו, כשמנגד דוט קאצול הוביל את המפסידה עם 21.

סין - פורטו ריקו 107:89

הפורטו-ריקנים נמנעו מדרמות ועלו לסיבוב השני אחרי ניצחון קליל. ברבע השני הם ביססו יתרון דו-ספרתי שהחזיק עד לבאזר האחרון במשחק, וטרמונט ווטרס הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 22 נקודות, להן הוסיף 6 אסיסטים. איסמעל רומרו תרם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים עבור המנצחים.

עוד בוואלה!

אוסטרליה עלתה, קנדה המשיכה להרשים עם ניצחון גדול על לטביה

לכתבה המלאה
אנתוני אדוארדס, נבחרת ארצות הברית. רויטרס
קלי קלות. אנתוני אדוארדס/רויטרס

בית ג'

ארה"ב - ירדן 62:110

משחק לפרוטוקול במנילה הסתיים כצפוי בתבוסה כבדה. ארה"ב שכבר הבטיחה את ראשות הבית לא ריחמה על הירדנים שכבר איבדו סיכוי לעלות שלב, אחרי שסיימה את הרבע הראשון בפלוס 19, ירדה להפסקה ביתרון 29, ושוב חילקה את הדקות בין השחקנים לקראת האתגרים המשמעותיים יותר שמחכים בשלב הבתים הבא. אנתוני אדוארדס, שמסתמן כמי שלוקח את המושכות, הוביל את רשימת הקלעים עם 22 נקודות לצד 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בובי פורטיס תרם 13, וגם ג'רן ג'סון ג'וניור (12) וג'יילן ברונסון (10) הגיעו לספרות כפולות. בצד השני, רונדה הוליס ג'פרסון, אחד מלהיטי הטורניר, הגיע למספרים נאים מול כמה מהשחקנים שהוא מכיר היטב מימיו ב-NBA, אבל 20 הנקודות ו-7 הריבאונדים שלו לא הספיקו אפילו למאבק של כמה דקות.

יוון - ניו זילנד 74:83

זה היה משחק על כל הקופה ובסופו יוון חוגגת את עלייתה לשלב הבא, בעוד ניו זילנד תיאלץ להתחרות במשחקי הדירוג על המקומות 17-32. יוון הגיעה למפגש המכריע כפייבוריטית הברורה, אבל בסופו של דבר ניצחה רק בתום מותחן הודות ליכולת נפלאה של יואניס פאפאפטרו שקלע 27 נקודות שזכה לסיוע של יאנוליס לרנצאקיס שסיים עם 20 נקודות. ניו זילנד הקשתה מאוד על יוון כפי שעשתה גם באליפות העולם ב-2019, אך פעם נוספת נוצחה.

שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
היה רגוע, יחסית למספרים שלו. דונצ'יץ'/רויטרס

בית ו'

גאורגיה - ונצואלה 59:70

קרב החפירות באוקינאווה הסתיים בניצחון צפוי של הגאורגים, שהבטיח עבורם מקום בשלב הבא. מחצית ראשונה במעמד צד אחד הסתיימה ביתרון 19 לגאורגים שעצרו את ונצואלה על 4 נקודות בלבד ברבע השני - ומשם הדרך לניצחון כבר נסללה. טוקו שנגליה ששוב מקווה להסיר חלודה במדי הנבחרת, הציג את משחק השיא שלו עד כה בטורניר עם 25 נקודות, והיחיד מלבדו שהגיע לספרות כפולות היה גוגה ביטאדזה שתרם 11 ו-11 ריבאונדים. את ונצואלה שמסיימת את דרכה בטורניר, הוביל נסטור קולמנארס עם 16 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

סלובניה - כף ורדה 77:92

ניצחונה של גאורגיה הפך את המשחק לחסר חשיבות מבחינת כף ורדה שאיבדה סיכוי לעלות, כך שסלובניה שכבר ידעה כי מאזנה הישיר מול הגאורגים משריין לה את המקום הראשון, ניצלה את אחר הצהריים כדי לשייט בקלילות לעבר שמירה על מאזן מושלם בטורניר. לוקה דונצ'יץ' "נרגע" יחסית בקצב צבירת הנקודות ותרם 19 כאלו, לצד 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים בכמעט 31 דקות. קלמן פרפליץ' הוסיף 18 נקודות ו-7 אסיסטים למנצחת. בטיניו גומס בלט עם 17 נקודות בצד השני.

שחקן נבחרת ספרד, חואנצ'ו הרננגומס. רויטרס
משוכה נמוכה למדי. חואנצ'ו הרננגומס/רויטרס

בית ז'

חוף השנהב - ברזיל 89:77

אחרי המהלומה שחטפו מספרד, הברזילאי המוכשרים עשו את הצפוי עם ניצחון על חוף השנהב והעפילו לשמינית הגמר יחד עם אלופת אירופה. האפריקאים נשארו צמודים במחצית הראשונה, אבל נתקו על 12 נקודות ברבע האחרון. יאגו סנטוס הרכז הברזילאי להט עם 24 נקודות (6 מ-7 מחוץ לקשת) ו-12 אסיסטים. טים סוארס, אקס נס ציונה, שלט בצבע עם 15 נקודות.

איראן - ספרד 85:65

ספרד הגיעה ללא האנשים המרכזיים שלה בקו האחורי, אבל בינתיים נופשת בג'קארטה. את שלב הבתים היא סיימה במאזן מושלם אחרי שהביסה גם את איראן, הנבחרת שקולעת הכי מעט באליפות עד כה - לפני המשחק רשמה ממוצע של 64 נקודות למשחק והיום קלעה נקודה אחת יותר מהממוצע. חואנצ'ו הרננגומס הוביל את קלעי ספרד עם 21 נקודות, אחיו הגדול וילי הרננגומס תרם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully