וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עלי קמארה: "מכבי חיפה חזקה, אבל לנו יש יותר איכויות"

בלם יאנג בויז ואקס הפועל רעננה דרוך לקראת הגומלין הגדול בפלייאוף האלופות: "אני מאוד בטוח בסיכויים שלנו, אבל הכדורגל בלתי צפוי" (22:00)

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

רגע האמת של מכבי חיפה ויאנג בויז יגיע הערב (שלישי, 22:00), בגומלין על מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. המצטיין במשחק הראשון ואקס הפועל רעננה מוחמד עלי קמארה התראיין הבוקר לתקשורת השוויצרית, וטען שהוא "מאוד בטוח, אבל הכדורגל הוא בלתי צפוי. זו רק המחצית. עשינו דרך טובה, לא ספגנו וצריך לעלות כי אנחנו חזקים מאוד בהתקפה, ובדרך כלל כובשים בכל משחקים".

ב"בליק" הזכירו לבלם את הפעם הקודמת שקבוצתו לא כבשה בבית באירופה - מול אנדרלכט, ותהו האם מכבי חיפה טובה באותה מידה: "חיפה חזקים, אבל אני בטוח שלנו יש יותר איכויות. נצטרך להוכיח זאת הערב".

מוחמד עלי קמארה יאנג בויז. מאור אלקסלסי
התרשם מהאווירה בחיפה. קמארה/מאור אלקסלסי

על האווירה במשחק הראשון בסמי עופר אמר: "זה היה מרשים מאוד, מהרגע שנכנסו לאצטדיון. בדיוק בשביל זה משחקים כדורגל. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת גם במגרש שלנו". קמארה נשאל על הכדורגל הישראלי והשיב: "וטכנית, יש שם שחקנים טובים מאוד. מבחינה טכנית, הליגה חזקה יותר משוויץ, אבל כאן אנחנו יותר טקטיים ופיזיים. תחתית הליגה בשוויץ חזקה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

לבסוף, אשר לעתידו ביאנג בויז, אמר: "הקשר שלי המועדון הוא מיוחד, אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם. סבלתי מהרבה פציעות וכולם היו כאן בשבילי, אז זה רק הוגן שאהיה אסיר תודה. אני תמיד רוצה להשתפר ולשחק בליגה כמו אנגליה, ספרד או גרמניה. זה החלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully