וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "יודעים שזה יכול להפוך למשחק היסטורי". חלאילי יפתח?

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 22:03

מאמן מכבי חיפה לא חושש מהמשטח הסינתטי של יאנג בויז: "גם אם נשחק על חול, נעשה את הכל כדי להעפיל לליגת האלופות. חסרונו של קורנו? גם את שריף ניצחנו בלעדיו". הכישרון הצעיר צפוי לפתוח באגף ימין, סבע יועדף על פני דוד (שלישי, 22:00)

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

הרגע הגדול של מכבי חיפה מתקרב בצעדי ענק. יממה אחרי שנחתה בשוויץ, אלופת ישראל מסיימת את הכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד יאנג בויז ברן (שלישי, 22:00), בסיומו המנצחת תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

מסאי דגו אמור להמשיך עם שלישיית בלמים שתכלול את דניאל סונדגרן, עבדולאי סק ושון גולדברג, כשענאן חלאילי צפוי לפתוח על קו ימין. בחוד יועדף שוב דיא סבע על פני דין דוד.

עוד לפני האימון המסכם על המשטח הסינתטי בברן, המאמן מסאי דגו התייצב למסיבת העיתונאים ונשאל על האפשרות להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות, הישג שאף קבוצה ישראלית לא הצליחה להרשום בעבר: "אנחנו יודעים שאנחנו לפני משחק שיכול להפוך להיסטורי, אבל זה פחות מעסיק אותנו כי אנחנו נערכים לקרב אמיתי. זה גמר לכל דבר ואנחנו יודעים שנפגוש יריבה מאוד חזקה וביתית, אבל כמו שאמרתי אחרי המשחק בישראל - אנחנו מגיעים באמונה ובגישה מהרגע הראשון לעשות הכל כדי לנצח".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מגיע לנצח ולעשות היסטוריה. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

דגו גם נשאל על כר הדשא הסינתטי: "זה לא מדאיג אותי, גם אם אנחנו לא רגילים למשטח כזה. אין תירוצים גם אם נשחק פה על חול. נעשה את הכל כדי לצאת מפה עם הכרטיס לשלב הבתים".

מאמן הירוקים התייחס לחסרונו של קורנו המוצהב: "פייר שחקן מאוד משמעותי ודומיננטי, אבל גם את שריף ניצחנו בלעדיו. יש לנו סגל איכותי ואין שום תירוץ, לא המשטח ולא פייר. כמו שיאנג בויז הגיעה לסמי עופר בגישה מאוד חיובית, כך נעשה מחר - אנחנו מכבי חיפה ואנחנו מכבדים את יאנג בויז מאוד, אבל נעשה את הכל כדי לנצח. נגד יריבות כאלה חייבים להיות טקטים ומחויבים, אבל גם נעשה את הכל כדי שמשחק ההתקפה ייראה יותר טוב".

אם מכבי חיפה תרגלה פנדלים והאם דיא סבע יפתח: "אני לא חושב שצריך לתרגל בעיטות פנדלים, גם לא לפני גמר גביע, כי באימונים אתה בועט מול חמש ציפורים ובמשחק מול 32 אלף שזה עולם אחר לגמרי. לגבי סבע, הוא כבש שערים חשובים, הוא שחקן מאוד משמעותי לי ולנו וגם מחר יהיה לו חלק גדול במשחק - בין אם 20, 30, או 70 דקות".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה יצאה לשוויץ, רפאלוב: "כל המדינה מחזיקה לנו אצבעות"

לכתבה המלאה
דניאל סונדגרן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מפגש נוסף עם יאנג בויז. סונדגרן/מאור אלקסלסי

לצדו של דגו התיישב המגן דניאל סונדגרן שהוסיף: "אם אתה נוגע בשמיים פעם אחת, אתה רוצה לגעת שוב. זה יהיה מדהים אם נעפיל לליגת האלופות ואחרי שהיינו שם אנחנו רוצים להעפיל פעם נוספת. יש לנו את אחד הקהלים הכי טובים בעולם, הם אוהדים מיוחדים שעוקבים אחרינו בכל מקום ואני מעריך ומודה להם על השירים שהם שרים לי, אם כי הייתי שמח שיחליפו לי לשיר אחר כי השיר החדש קצת משעמם. אדבר עם המנהיג שלהם".

סונדגרן, שהבקיע בעונה שעברה במשחק העלייה בסרביה, אמר לסיום: "המשחק נגד הכוכב האדום בלגרד שייך לשעבר והגיע הזמן לעשות דברים חדשים. אני בדרך כלל לא בועט, אולי עכשיו הגיע הזמן".

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: ונקדורף (ברן)
קהל: 32000

כאמור, מכבי חיפה תחסר פייר קורנו המורחק ומי שעשוי לערוך בכורה בהרכב זהו הבלם לורנצו שימיץ', אם כי קיימת גם האופציה לעבור למערך של שלושה בלמים ואז דניאל סונדגרן יעבור למרכז ומסאי דגו יעלה בשני האגפים עם שחקנים מהירים והתקפיים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully